رییس جمهوری:

ایران پیشرفته، یک قدرت اثرگذار در دنیاست

رییس جمهوری با تاکید بر سازندگی کشور، گفت: وقتی جمهوری اسلامی ایران پیشرفت می‌کند، این موضوع به معنای خلق یک قدرت فرهنگی و سیاسی اثرگذار در منطقه و در دنیاست.
کد خبر: ۵۴۴۷۲۹
ایران پیشرفته، یک قدرت اثرگذار در دنیاست

محمود احمدی نژاد عصر سه‌شنبه در آیین افتتاح پروژه‌های صنعتی استان فارس، افزود: هنگامی که ایران پیشرفت می‌کند، تبدیل به یک قدرت اقتصادی می‌شود و ایران پیشرفته به معنای انتشار امواج انسانی در کل کره زمین است.

احمدی‌نژاد با تاکید بر این که باید کشورمان را بسازیم، اظهارداشت:همه دعواهایی که قدرت‌های سلطه جو با ما دارند بر سر همین ساختن و پیشرفت ایران است.

وی با اشاره به بهره برداری از میادین نفتی سروستان و سعادت آباد و نیروگاه گازی حافظ در استان فارس، گفت: برای این دو پروژه مهم بیش از دو هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

احمدی نژاد با بیان این که استان فارس در گذشته از منابع تامین گاز کشور بوده است ادامه داد: امروز با بهره برداری از میادین نفتی سروستان و سعادت آباد این استان به منابع تامین نفت در کشور می‌پیوندد.

رییس جمهوری، استان فارس را دیار فرهنگ و تمدن، ایمان، شجاعت و شعر و ادب توصیف کرد و گفت: شیراز دیار انسان‌های بزرگ، عارفان، فقیهان، عالمان و دانشمندان است.(ایرنا)

newsQrCode
برچسب ها: فرهنگی سیاسی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها