به دلیل بدهی 240 میلیونی باشگاه ؛

ورود گهری ها به هتل ممنوع شد

چرا رویانیان به گلزنی مهاجمش با دست اعتراض نمی‌کرد؟

قرایی: توانایی های گهر مشخص است

علی قرایی درمورد تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران با وجود موقعیت های گل زیادی که ایجاد کردند، به فارس گفت: بضاعت تیم ما همین است و بیشتر از این توان نداریم. بازیکنان ما باید این اعتماد به نفس را در خودشان ایجاد کنند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند و به پیروزی برسند.
کد خبر: ۵۴۳۹۱۲
قرایی: توانایی های گهر مشخص است


علی قرایی درمورد تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران با وجود موقعیت های گل زیادی که ایجاد کردند، به فارس گفت: بضاعت تیم ما همین است و بیشتر از این توان نداریم. بازیکنان ما باید این اعتماد به نفس را در خودشان ایجاد کنند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند و به پیروزی برسند. شما دیدید که مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. گهر تماشاگران بسیار خوبی دارد و امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. تیمی که آنقدر قوی مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس در آزادی بازی می‌کند توانایی‌هایش مشخص است.

وی در مورد اینکه هتل پردیس کرج به دلیل بدهی‌های گهردورود اجازه حضور به بازیکنان این تیم نداده است، عنوان کرد: این بدهی مربوط به قبل از دوران مدیریت هدایتی است و ما پرداختی هایمان را انجام دادیم. بدهی های گذشته برای گذشته است و مدیران وقت باید پاسخ گو باشند. ضمن اینکه ما 400 میلیون تومان را که مربوط به بدهی‌های گذشته بود متعهد شدیم پرداخت کنیم. 200 میلیون به صورت نقد به امیر عابدینی پرداخت شد و قرار است اسناد پرداختی‌ها را به ما ارائه کنند تا 200 میلیون دیگر هم به ایشان بدهیم. توافقاتی انجام شده و قرار است امروز نامه‌ای امضا شود تا 200 میلیون باقیمانده هم پرداخت شود تا بدهی های گذشته پرداخت شود.

قائم مقام باشگاه گهر دورود خاطر نشان کرد: از وقتی که آقای هدایتی مالکیت گهر را بر عهده گرفته سر و کله بدهی های گذشته یکی یکی پیدا می شود. این نگاه خوبی نیست و افرادی که می‌خواهند به فوتبال کمک کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند. باشگاه وظیفه ندارد برای بازیکن محل اسکان تهیه کند اما با توجه به اینکه این تعهد قبلا داده شده بود آقای هدایتی هم چون بازیکنان را مثل بچه‌های خودش می‌دانست بر تعهد گذشته ماند و برای بازیکنان محل اسکان فراهم کند. تیم ما جزو معدود باشگاه‌هایی است که تاکنون بیش از 50 درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده است.

قرایی در مورد اینکه آیا گهر در لیگ برتر می‌ماند گفت: شرایط ما با چند تیم دیگر برابر است و همه برای ماندن تلاش می کنیم. درحالیکه امکانات در کشور ما بیشتر شده چرا چنین تصمیم ناپخته‌ای می‌گیرند و به یکباره قرار می شود چهار و نیم تیم از لیگ برتر سقوط کند. اگر چنین تصمیمی داشتند حداقل سه سال قبل باید به باشگاه‌ها اعلام می‌کردند تا چنین استرسی که امروز در بازی های لیگ می‌بینید به وجود نمی‌آمد. در انتهای جدول فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم است و یک امتیاز جایگاه تیم ها را تغییر می دهد. همین باعث شده ما موقعیت‌های زیادی به دست آوریم و نتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی درمورد انتقادهای محمد رویانیان از وضعیت داوری اظهار داشت: چطور آن زمان که با دست گل می زدند اعتراض نمی‌کردند و جای تعجب دارد سردار بزرگوار تیمش با دست توپ را درون دروازه ما می‌فرستد اعتراضی نمی‌کند اما الان به کوچکترین صحنه ها اعتراض می کنند. در دیدار دیروز ما مقابل نفت تهران داوری بسیار خوب بود و از عملکرد حاج‌بابایی داور مسابقه راضی هستیم. از دپارتمان داوری به دلیل قضاوت خوب داور تقدیر و تشکر می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها