آماده‌سازی 166 عنوان کتاب از وصایای شهدای دفاع‌مقدس

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آماده‌سازی 166 عنوان کتاب از وصایای شهدای دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۴۲۶
آماده‌سازی 166 عنوان کتاب از وصایای شهدای دفاع‌مقدس

رضا مؤمنین،افزود: هر روز در یک استان چند کتاب از وصایای شهدا رونمایی می‌شود و امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری بیش از نیمی از این وصایا به زیور چاپ آراسته شود.

وی پیرامون مهمترین اولویت‌های پژوهشی بنیاد شهید گفت: پژوهش‌های این بنیاد در سرفصل کلی پژوهش‌های راهبردی و کاربردی پیگیری می‌شود. به عنوان مثال اثربخشی درمان برای خانواده‌های شهدا و جانبازان یک کاربرد است بنابراین پژوهش‌ها را در این محور که این درمان‌ها تا چه حد مؤثرند متمرکز می‌کنیم. پژوهش‌های راهبردی نیز به معنای تبیین سیاست‌های آینده و حرکت در مسیر آن و پیگیری پژوهش‌ها است.

مومنین به وجود 900 هنرمند شهید و بیش از 6000 نخبه جانباز و خانواده شهید اشاره و خاطرنشان کرد: در پژوهش‌های بنیاد شهید، زیرفصل‌هایی نظیر پژوهش‌های علمی وجود دارد و با توجه به اینکه در بین شهدا ایثارگران،افرادی از همه اقشار وجود دارد، تحقیقات نیز به همین نسبت پیگیری و از کانال آن دو سر فصل اصلی پژوهش‌های راهبردی و کاربردی پیگیری می‌شود.

وی در پایان گفت: مهمترین اولویت‌های پژوهشی بنیاد شهید در حوزه فعالیتهای فرهنگی و قرآن بوده است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها