برنامه گردشگری در چابهار آغاز شد

دومین برنامه گردشگری "ساحل پیمایی و مریخ نوردی" روز پنجشنبه با حضور 115 گردشگر و ورزشکار از سراسر کشور در شهرستان ساحلی چابهار آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۳۰۲۸
برنامه گردشگری در چابهار آغاز شد

این برنامه که در قالب "گردشگری ورزشی" تعریف می شود به منظور ساحل نوردی و کوهنوردی از سواحل دریایی عمان شروع شده و تا محل کوههای مریخی یا مینیاتوری چابهار ادامه می یابد.

دبیر ستاد این همایش و رییس اداره ورزش و جوانان چابهار در این خصوص به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: گردشگران در این برنامه بیش از 20 کیلومتر از 50 کیلومتر مسافت اصلی را پیاده از کناره سواحل دریای عمان به سمت کوههای مریخی چابهار طی می کنند.

"علیرضا کلانتری" افزود: این برنامه تا چهارم اسفند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: 115 علاقه مند به گردشگری ورزشی از سراسر کشور در این همایش حضور دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: جذب گردشگر ورزشی در منطقه که اشتغال و درآمدزایی را به دنبال خواهد داشت از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.

وی جذب سرمایه گذاران و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری به ویژه در بخش زیرساختهای گردشگری ورزشی و ارتقا شاخصهای امنیتی شهرستان را که زمینه ساز حضور گردشگران است از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

نخستین برنامه ساحل پیمایی و مریخ نوردی بهمن ماه پارسال با حضور 56 نفر در چابهار برگزار شد.

"کوههای مینیاتوری" که به آن مریخی نیز گفته می شود از جمله جاذبه های دیدنی چابهار می باشد که گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور جذب خود کرده است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها