اعزام 2900 عمره‎گزار بوشهری به سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال ۲ هزار و ۹۰۰ عمراه‌گزار از استان بوشهر به سرزمین وحی اعزام می‎شوند.
کد خبر: ۵۴۳۰۰۶
اعزام 2900 عمره‎گزار بوشهری به سرزمین وحی

حجت الاسلام سلمان بحرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد عمره‎گزار در قالب 20 کاروان عمره‌گزار و با استفاده از 10 پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی افزود: امسال پروازها از فرودگاه بین‎المللی بوشهر با هواپیمای صعودی به مقصد مدینه انجام می‎شود.

بحرانی اضافه کرد: اولین پرواز از 22 اسفند 91 شروع خواهد شد و پایان پرواز اعزام حجاج نیز 7 تیر سال آینده خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه مدت سفر حجاج در عمره امسال 12 روز است، خاطرنشان کرد: امسال تنها یک پرواز 12 روزه نیست و 16 روز به طول خواهد انجامید.

وی با اشاره به حضور مشاور رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حج و زیارت کشور در استان بوشهر یادآور شد: عمره‎گزاران در مراسمی که با سخنرانی مشاور رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حج و زیارت کشور برگزار می‎شود، شرکت می‎کنند.

بحرانی ادامه داد: حجت الاسلام احمد موسوی امروز با یک هزار و 350 نفر از کارگزاران حج استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر دیدار و سخنرانی می‎کند.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی در این سفر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، کارگزاران حج، عمره‎گزاران مرکز آموزش علمی کاربردی حج و زیارت استان دیدار می‎کند.

وی تصریح کرد: همچنین ایشان با حضور در گلزار شهدای شهر بوشهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‎کند، ضمن اینکه بازدیدی نیز از نیروگاه اتمی بوشهر خواهد داشت.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها