«دونده» و «بهشت موازی» در سیما فیلم

فیلم تلویزیونی «دونده» به کارگردانی اصغر هاشمی و «بهشت موازی» به کارگردانی وحید نیکخواه در مرکز سیما فیلم آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۲۵۴۰
«دونده» و «بهشت موازی» در سیما فیلم

به گزارش روز سه شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، در خلاصه داستان این فیلم به قلم گیتی صفرزاده آمده است: بهرام مردی ساده، خوش باور و بسیار خانواده دوست پس از گذشت 3 سال از ازدواجش می‌خواهد، همسرش گیسو را با اتومبیلی که با مشکلات فراوان خریده است به ماه عسل ببرد، وقوع یک حادثه غیر منتظره که منجر به تعویض ماشین او می‌شود، سرنوشت سفر را دچار تغییراتی می‌کند و...

رضا رویگری، هومن سیدی، خاطره حاتمی، سیروس همتی و هومن خدادوست از بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

«دونده» در شیراز مقابل دوربین رفته است و گروه پس از چند جلسه تصویربرداری برای ضبط سایر سکانس‌ها عازم تهران می شوند.

از عوامل این اثر می‌توان به: تهیه کننده: بهروز مفید، مدیر تصویربرداری: مسعود کرانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سامان تفرشی، مدیران تولید: هاشم علی اکبری، پیمان حمیدی، صدابردار: امیر نوبخت، طراح صحنه و لباس: حسن نانکلی،چهره پرداز: آرش کشن فلاح، منشی صحنه: بهشته ناصری و عکاس: سامان تفرشی اشاره کرد.

همچنین داستان تله فیلم «بهشت موازی» درباره صادق جوان متاهلی است که مدتی است کار خود را از دست داده،وی در طول جستجوی کار به طور اتفاقی و ناخواسته به مراسم جشن نیکوکاری وارد می شود و در این ورود در مسیری پا می گذارد که برای خودش و همسرش ستاره غیرقابل پیش بینی بوده است.

تمام لوکیشن های این فیلم در تهران است و خانه صادق ، مسجدالنبی ، مهدکودک صندوق قرض الحسنه ، خانه کوکب ، بیمارستان و خانه رحیم از جمله مکان هایی هستند که سکانس های مختلف این فیلم در آنها ضبط می شود.

از جمله عوامل این اثر که با کارگردان همکاری می کنند، می توان به : تهیه کننده : حسین طاهری ، نویسنده : مجتبی چراغعلی ، مدیر تصویربرداری و نورپرداز: سینا کرمانی زاده ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: چاووش هنرآموز ، طراح صحنه و لباس : فرحناز نادری و نسیم ملکی ، طراح چهره پردازی: پریا نجم روشن ، مدیر تولید: جواد سلیمانی ، مدیرتدارکات : مراد خانه زاد و عکاس : محسن پورقاسمی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها