من و فرگوسن در یک زمان بازنشسته می‌شویم

مورینیو: مقصد بعدی من قطعا انگلیس است

سرمربی پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد که تا زمانی که سومین قهرمانی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا به دست نیاورد، از دنیای مربیگری خداحافظی نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۰۸۵۱
مورینیو: مقصد بعدی من قطعا انگلیس است


ژوزه مورینو اظهار داشت: باشگاه‌های بزرگی وجود دارند که مربیان آنها هرگز فاتح لیگ قهرمانان نشده‌اند. رئال مادرید 9 قهرمانی در این مسابقات دارد و من هم 2 بار قهرمان شده‌ام که یکی از برتری‌های ما محسوب می‌شود. رئال می‌خواهد دهمین قهرمانی خود را جشن بگیرد و من هم سومین قهرمانی‌ام را به دست آورم. تا زمانی که این اتفاق بیفتد، تمام تلاشم را انجام می‌دهم اما نمی‌دانم که این افتخار را امسال یا سال دیگری به دست خواهم آورد. به کار خودم اعتماد دارم. نمی‌خواهم با 2 قهرمانی در این مسابقات بازنشسته شوم.
وی ادامه داد: خبرنگاران همه چیز را می‌دانند. آنها از هر منبعی که بتوانند استفاده می‌ کنند. می‌دانیم که چگونه بازی خواهیم کرد و امیدواریم که به دور بعد برسیم اما مقابل یک تیم بسیار قدرتمند به میدان می‌رویم که می‌داند چگونه با شرایط مختلف کنار بیاید. نمی‌خواهم ترکیب تیمم را اعلام کنم. دوست دارم بدانم یازده بازیکن اصلی یونایتد در بازی امشب چه کسانی هستند اما متأسفانه نمی‌دانم.
سرمربی پرتغالی رئال مادرید خاطرنشان کرد: این فصل در 4 رقابت حضور داشته‌ایم. قهرمان سوپرجام شدیم؛ لیگ را از دست دادیم اما هنوز در دو رقابت دیگر شانس داریم. باید تا پایان سال منتظر بمانیم تا بتوانیم این فصل را ارزیابی کنیم.
آقای خاص تأکید کرد: فکر نمی‌کنم جانشین فرگوسن در یونایتد شوم. من فکر می‌ کنم ما در یک زمان از دنیای فوتبال خداحافظی خواهیم کرد. او در سن 90 سالگی و من هم در سن 70 سالگی. نمی‌دانم چه زمانی به انگلیس برمی‌گردم هرچند طبیعا مقصد بعدی من این کشور خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها