متهم با همدستی 2 مرد به بهانه اقامت و کار کلاهبرداری کرده بود

دام مجری زن شبکه ماهواره‌ای برای متقاضیان مهاجرت

زن شیاد دستگیر شد

کلاهبرداری از مردم به بهانه استخدام

زن شیادی که با بهانه اخذ وام و استخدام در ادارات دولتی از شهروندان زنجانی 370 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، روانه زندان شد.
کد خبر: ۵۳۹۷۲۸
کلاهبرداری از مردم به بهانه استخدام

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ مصطفی طلوعی گفت: فردی به پلیس آگاهی زنجان رفت و از یک کلاهبرداری حرفه ای شکایت کرد.

این فرد به ماموران اظهارداشت: با زنی آشنا شدم که این زن خود را فردی با نفوذ در بانک های دولتی معرفی و مدعی شد که می تواند برایم وام قرض الحسنه جور کند به همین منظور از من خواست در قبال اخذ وام مبلغ 120 میلیون ریال به وی پرداخت کنم مبلغ را تهیه و به همراه مدارک به وی پرداخت کردم اکنون این زن متواری شده و از او خبری نیست.

مدتی از این ماجرا گذشته بود که سه نفر دیگر نیز نزد ماموران پلیس رفته و شکایت مشابهی را مطرح کردند آنها نیز مدعی شدند زنی با معرفی خود به عنوان ‏فرد بانفوذ در ادارات و بانک ها به بهانه اخذ وام و استخدام در ادرات دولتی مبلغ 250 میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ طلوعی افزود: از آنجا که این کلاهبرداری ها نیز با همان شیوه صورت گرفته بود ماموران متوجه شدند که آنها باید در جستجوی یک مجرم حرفه ای باشند.

تحقیقات در این زمینه آغاز و با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی ماموران مشخصات وی را در اختیار واحدهای کشتی سطح شهر قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد : تا اینکه روز گذشته متهمه توسط ماموران آگاهی در تاکسی ویژه ‏بانوان در داخل شهر زنجان مشاهده و دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی زنجان اظهار داشت: با ارائه دلایل و مدارک متهمه به کلاهبرداری از شاکیان اعتراف که از طریق دادسرا روانه زندان شد.

سرهنگ طلوعی به مردم هشدار داد فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و درخواست های خود را از راه های قانونی پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها