مرد 85 ساله سارقان مسلح را ناک اوت کرد

یک پیرمرد 85 ساله ویتنامی با کمک یک نانچکو سه سارق مسلح که قصد دزدیدن موتورسیکلتش را داشتند ، ناک اوت کرد.
کد خبر: ۵۳۸۴۹۲
مرد 85 ساله سارقان مسلح را ناک اوت کرد

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از آسیا انفو، "مایی وان او" پیرمرد 85 ساله هنوز قدرتش را حفظ کرده است. وی که در دوران کودکی نزد سه استاد در زادگاهش آن جیانگ در جنوب ویتنام هنرهای رزمی را فرا گرفت.

به نوشته روزنامه محلی توئوی تری، "مایی وان او" در ناحیه "نها بی" در شهر هوشی مین ویل در کلبه اش خواب بود که ناگهان صدایی از محلی که اردک هایش را پرورش می دهد ،او را از خواب بیدار کرد.

پیرمرد از جا برخواست و مشاهده کرد که شخص ناشناسی موتورسیکلتش را با خود می برد. در همان حال، نوک چاقویی را در پشت خود احساس کرده و صدایی کفت : ساکت باش وگرنه می کشمت.

سپس دو سارق وارد کلبه او شده و چراغ را خاموش کردند. "او" با پا ضربه سختی به یکی از آنها وارد کرد و سپس "نانچکو" خود را که به تختخواب آویزان بود را برداشته و با آن صورت و سینه سارق دوم را زیر ضربات سهمگین گرفت.

سارق سوم که در بیرون کشیک می داد شمشیر به دست به پیرمرد حمله ور شد. "او" با ضربات نانچکو او را خلع سلاح کرد و از پای درآورد. سپس با فریاد از همسایگان کمک طلبید. سارقان از بیم فرار کرده و فرصت بردن موتورسیکلت "مایی وان او" را که پس از چند سال پس انداز به قیمت 3.4 میلیون دونگ (163 دلار) به تازگی خریده بود، نیافتند.

پس از این حادثه پیرمرد که دارای همسر و پنج فرزند است اردک ها را فروخت و کلبه اش را ترک کرد. او اکنون در خانه اش که چندان فاصله ای با کلبه ندارد ، سکونت کرده است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها