دستگیری سارقان 850 میلیونی در شاهین‌شهر اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر اصفهان از شناسایی و دستگیری سارقان لوله‌های شارژ کمپرسور و سیم‌جوش نقره از یک کارخانه به ارزش 850 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۲۳۵

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعباس بلفکه، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از کارخانه‌داران این شهرستان مبنی بر این‌که در چند ماه گذشته مقادیر زیادی اجناس اولیه این کارخانه سرقت شده،‌ رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.وی افزود: ماموران واحد تجسس با تشکیل اکیپی ویژه، تحقیقات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان سرقت آغاز کردند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های بعدی و باتوجه به این‌که کارخانه دارای نگهبان بوده و احتمال ارتکاب سرقت توسط برخی افراد کارخانه وجود دارد، ماموران تحقیقات تکمیلی در این زمینه را ادامه دادند.

سرهنگ بلفکه یادآور شد: سرانجام ماموران، راننده و کارگر این کارخانه را که قصد داشتند شبانه با یک دستگاه کامیون خاور مقادیری جنس را به‌طرز ماهرانه‌ای از کارخانه سرقت کنند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی به سرقت 130 کیلوگرم سیم‌جوش نقره و تعداد 2228 عدد لوله شارژ کمپرسور به ارزش 850 میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌شهر اصفهان با بیان‌ این‌که تمامی اموال مسروقه به مالباخته بازگردانده شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها