جام جم آنلاین: پل دولان استاد کالج مشهور اقتصاد لندن اطمینان می دهد برای احساس خوشبختی بیشتر فقط کافی است که موبایل خود را خاموش کنیم.
کد خبر: ۵۳۶۴۸۶
خوشبختی با خاموش کردن موبایل

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از آتلانتیکو، راه حل خوشبختی ساده است. پل دولان استاد کالج مشهور اقتصاد لندن " London School of Economics" در واقع اطمینان می دهد که برای احساس شادی و خوشبختی بیشتر کافی است موبایل خود را خاموش کرده و به جای تمرکز روی پیامک ها یا ایمیل ها روی آنچه که مهم است یعنی خانواده و دوستانمان متمرکز شویم.

در عین حال، وی می افزاید: روشن نگه داشتن بی وقفه موبایل می تواند منجر به بیماری های روانی شود.

پل دولان که در "های فستیوال" شهر کارتاژنا کلمبیا سخن می گفت، در مورد اعتیاد به اینترنت یا سندرم ویبراسیون های خیالی را که احساس دریافت پیامک به شخص می دهد بی آنکه پیامکی توسط موبایل دریافت شده باشد هشدار داد.

این محقق خاطر نشان می کند: ما بی وقفه پریشان هستیم و این پریشانی بهای سنگینی دارد. هنگام کار باید حواسمان جمع باشد. بنا براین توجه نشان دادن به کاری که انجام می دهیم و افرادی که در کنارشان هستیم مستلزم خاموش کردن موبایل است. به این ترتیب می توانیم از زمانی که با خانواده و دوستانمان به سر می بریم لذت ببریم . این مساله به مراتب بهتر از این است که دائم به موبایل خود نگاه کنیم. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها