از افشاگری دیگر علیه پرسپولیس تا 4 اختراع

مبلغ قرارداد ژوزه زیر سقف!

بهروان در بخشی از صحبت هایش و آنجا که مجری برنامه در مورد مبلغ قرارداد مانوئل ژوزه با پرسپولیس سوال کرد گفت: من رقم قرارداد ژوزه را می دانم .
کد خبر: ۵۳۵۶۸۶
مبلغ قرارداد ژوزه زیر سقف!

در حالی که باشگاه پرسپولیس طی روزهای برگزاری تورنمنت مالزی تاکید می کرد تیم نوجوانان این باشگاه در این رقابت‌ها شرکت کرده، اما تماس یکی از بازیکنان جامانده با برنامه 90 مشخص کرد که این تیم منتخبی از بازیکنان سراسر کشور بود!

برنامه دوشنبه شب نود در شرایطی روی آنتن رفت که لغو برخی دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر عملا این فرصت را از فردوسی پور گرفته بود که به بحث در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بپردازد. با این حال تماس یکی از بازیکنان تیم نوجوانان که از سفر به مالزی جا مانده بود، سوژه را در اختیار عادل و همکارانش گذاشت.

هر چند حمید استیلی از تماس عادل فردوسی پور با او در مالزی به خاطر تورنمنت ویژه نوجوانان تشکر کرد و چند بار هم تشکرش را تکرار کرد، اما وقتی روی ال سی دی استودیو اسامی بازیکنان شهرستانی نقش بست که تحت قرارداد با تیم دیگری بودند و به اسم پرسپولیس راهی مالزی شده بودند، مشخص شد هدف فردوسی پور چه بوده است؟!

این افشاگری در شرایطی صورت گرفت که حمید استیلی به عنوان مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس پذیرفت که این تیم برخی بازیکنان را از تیم های دیگر گرفته تا در این تورنمنت شرکت کنند. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد از 11 بازیکنی که در ترکیب اصلی تیم نوجوانان پرسپولیس به میدان می رفتند 8 بازیکن از تیم های دیگر بودند و تنها 3 بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس به میدان می رفتند. این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس قبل از این هیچ اشاره ای به استفاده از بازیکنان تیم های دیگر نکرده بود.

در بخش دیگری از برنامه 90 محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان با اعتراض به رای کمیته انضباطی به دفاع از خودش پرداخت و تاکید کرد که باید تماشاگرانی که علیه او فحاشی می کردند محروم شوند نه او. در این بخش عبدالرحمان شاه حسینی رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روی خط آمد و گفت: چرا با مدیری که ادعا کرده می‌خواهد سازمان لیگ را روی سر رئیسش خراب کند برخورد نمی‌شود؟ کمیته انضباطی افرادی مثل احمدزاده و کربکندی را قربانی می‌کند تا بگوید مقتدر است. به نظر من برخی قوانین فعلی لکه ننگ است. چهار قانون اختراعی در این کمیته داشته ایم که یکی از آنها این بود که احمدزاده باید عذرخواهی کند.

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ برتر که در هفته های اخیر صحبت های زیادی در مورد استعفا و کناره گیری اش مطرح شده است مهمان حضور برنامه 90 بود که بازهم تاکید کرد نه استعفا داده و نه قصد انجام این کار را دارد. با این حال تابع تصمیم علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال است.

بهروان در بخشی از صحبت هایش و آنجا که مجری برنامه در مورد مبلغ قرارداد مانوئل ژوزه با پرسپولیس سوال کرد گفت: من رقم قرارداد ژوزه را می دانم اما نمی شود در تلویزیون به آن اشاره کرد. با این حال رقمی که در سازمان لیگ ثبت شده زیر سقف قرارداد است که می دانیم این نیست! من می خواهم سقف قرارداد را بردارم چرا که دیده ام برخی ها در مورد مبلغ قراردادشان دروغ می گویند.

بررسی رقابت های برگزار شده در هفته بیستم لیگ برتر و اتفاقات حاشیه ای دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از جمله بخش های دیگر برنامه این هفته نود بود. ضمن اینکه در این برنامه در تماس با علی دایی از اتفاقات و نحوه برگزاری انتخاب بهترین های جهان نیز گزارشی گرفته شد. سوال نظرسنجی برنامه هم مربوط به همین موضوع بود که لیونل مسی با اختلاف قابل ملاحظه ای از نظر بینندگان 90 به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها