متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در مجموعه‌های متفاوت ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۵۳۰۴۶۵

به گزارش مرکز آزمون دانشگاه آزاد، هر داوطلب می‌تواند با توجه به تمایل و علاقه خود با انتخاب چهار رشته/شهر در گروه‌های آزمایشی متفاوت ثبت‌نام کرده و شانس خود را در رشته/شهرهای مختلف بیازماید. شرکت متقاضیان در ‌گروه‌های آزمایشی مختلف بلامانع است، اما هر فرد باید برای انتخاب در هر مجموعه، کارت اینترنتی جداگانه‌ای تهیه کند.

مدیر روابط‌عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درباره رشته‌هایی که درفهرست ثبت‌نام بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته وجود ندارد، گفت: در این مرحله در حدود 5000 رشته / محل دانشگاهی وجود دارد که امکان ادامه تحصیل در آنها برای داوطلبان ایجاد شده است، اما برای ورود تعداد محدودی از رشته/ شهرها همچنان آزمون وجود دارد که داوطلبان باید اطلاعات آن را از سایت سازمان سنجش جویا شوند.

مهرداد ناظری تاکید کرد: پذیرش براساس معدل کتبی دیپلم و بر مبنای سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می‌شود، بر همین مبنا متقاضیان باید هنگام ثبت‌نام معدل دقیق دیپلم خود را درسایت www.azmoon.org درج کنند.

به گفته وی ، اگر داوطلبان در مراحل ثبت‌نام با مشکل یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند بدون حضور در مرکز آزمون و صرفاً با ورود به سایت‌های www.azmoon.org و www.pubr- azmoon.com پرسش خود را مطرح کرده ، یا از طریق porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها