رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس تأکید کرد: در جلسه روز چهارشنبه که قرار است رییس جمهور حضور یابد نمایندگان نقطه نظراتشان را درباره مسایل مختلف کشور بیان می کنند.
کد خبر: ۵۲۹۷۷۱

علی لاریجانی در جلسه غیرعلنی صبح امروز سه شنبه مجلس درباره حضور رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه با اعلام این خبر به نمایندگان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعد از سخنرانی خود چه در مجلس بماند و چه نماند نمایندگان نقطه نظرات خود در خصوص مسایل مختلف کشور را بیان خواهند کرد.

پیش از این رئیس جمهور درخواست حضور در مجلس و ارایه گزارش درباره مسایل مختلف کشور را به هیئت رئیسه مجلس ارایه کرده بود که به دنبال ان مجلس نیز با حضور رئیس جمهور موافقت کرد.

نمایندگان تصمیم داشتند با برنامه ریزی فرصتی برای ارایه نقطه نظر در خصوص مسایل مختلف کشور از سوی چند تن از نمایندگان بیان شود اما از سوی ریاست جمهوری اعلام شد که رئیس جمهور فقط خواستار زمان برای ارایه گزارش است و فرصت ماندن در مجلس را ندارد.

به دنبال این موضوع تعدادی از نمایندگان نسبت به این تصمیم ریاست جمهوری مبنی بر متکلم وحده بودن  انتقاد کردند و نظرات خود را در مصاحبه های مختلف بیان کردند.

در نهایت هیئت رئیسه در بررسی خواست ریاست جمهوری  مبنی بر حضور در جلسه روز چهارشنبه از ساعت 10:30 تا 12 را به 8:30 تا 10 تغییر داد.

به گزارش مهر، بعد از نطق رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه قرار است غلامرضا مصباحی مقدم، محمد رضا باهنر، مسعود میرکاظمی، حمید رضا فولادگر، عباس رجایی، مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به بیان دیدگاه های خود پیرامون اظهارات وی همچنین نقطه نظرات مجلس درباره مسائل جاری اجرایی کشور بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها