سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
حسن رضوانی در گفتوگو با تسنیم، با اشاره به اینکه درخواست ارسال پیامکهای تبلیغاتی در دستور کار اپراتورها قرار گرفته است، اظهار کرد: پیش از این تمامی اپراتورها موظف شده بودند برای کاربران خود پیام «آیا تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی دارید؟» ارسال کنند و بر این اساس اگر کاربری تمایلی به دریافت پیامکهای تبلیغاتی نداشت، تمامی پیامکهای درخواستی او از قبیل بانک یا اطلاعرسانی بخشهای خاص نیز حذف میشد.
وی درباره اینکه شاید عدهای نخواهند تمامی پیامکهایشان قطع شود، گفت: به اپراتورها ابلاغ کردهایم که سامانههایشان را ارتقا دهند تا میان تقاضای کاربران تمایز قائل شوند، که آنها نیز به دلیل روال پیچیدهای که وجود دارد، شروع به انجام این کار کردهاند.
معاون رگولاتوری درباره تعداد کاربرانی که تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی ندارند، ابراز کرد: براساس آمار گرفته شده از کاربران تنها 10 درصد تمایلی به دریافت پیامک تبلیغاتی نداشتهاند؛ البته تاکید ما به اپراتورها این بود که ملاک را بر ارسال نکردن پیامک تبلیغاتی بگذارند و از کاربران سوال کنند درخواستی برای دریافت دارند یا نه که اینگونه نشد و آنها ملاک را بر ارسال گذاشتند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد