ضربه ایمان موسوی، آبی‌پوشان را به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فرستاد

صعود استقلال با گلزنی سومین تازه وارد

استقلال دومین گام را هم در جام‌حذفی با موفقیت برداشت، این بار ایمان موسوی تک گل پیروزی‌بخش شاگردان امیر قلعه‌نویی را وارد دروازه گهر کرد تا آبی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند.
کد خبر: ۵۲۵۳۳۶

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به دلیل شرایط نامساعد جوی دورود در شرایطی با 24 ساعت تاخیر دیروز در ورزشگاه کوچک تختی این شهر بین تیم‌های گهر و استقلال برگزار شد که در این دیدار پایاپای و در شرایطی که دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه‌‌ها ایجاد ‌کردند، در نهایت ایمان موسوی در دقیقه 66 دروازه شهرام مهربان را گشود تا با همین یک گل استقلال راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. ایمان موسوی که بتازگی از نفت تهران به جمع آبی‌ها پیوسته با این گل خود سومین خرید جدید تیم قلعه‌نویی لقب گرفت که در نخستین بازی‌اش برای این تیم گلزنی کرد. پیش از این در مرحله یک‌شانزدهم نهایی هم فرزاد حاتمی و آرزه هم برای آبی‌ها گلزنی کرده بودند.

به این ترتیب استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها میزبان ابومسلم مشهد خواهد بود و برنده این دیدار هم در مرحله نیمه نهایی با برنده بازی سپاهان- صنعت نفت دیدار خواهد کرد.

نکته جالب توجه این‌که برخلاف همه نگرانی‌های موجود، این دیدار با کمترین مشکل حاشیه‌ای برگزار شد و هواداران گهر با وجود این‌که تیمشان در پایان از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت، اما دست به تشویق مهمان آبی‌پوش خود زدند تا خاطره خوبی از تنها میزبانی خود در رقابت‌های این فصل به یادگار بگذارند.

مایلی‌کهن: جدال نابرابری بود

محمد مایلی‌کهن سرمربی گهر در مورد شکست تیمش در این بازی گفت: همان طور که قبل از بازی گفتم این بازی جدال دارا و ندار بود، استقلال در همین فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل بالای یکی دو میلیارد تومان هزینه کرد، در حالی که ما چنین هزینه‌ای را متحمل نشدیم، در این بازی هر چه زمان می‌گذشت قوای بدنی بازیکنان ما تحلیل می‌رفت. سه بازیکن به من گفتند که تعویض‌مان کن اما چاره‌ای نداشتیم. با این حال استقلال با تجربه بیشتر خود موفق شد و این پیروزی مبارک‌شان باشد.

مایلی‌کهن با اشاره به رفتار تماشاگران این بازی تصریح کرد: رفتار مردم شریف دورود بیانگر همه چیز بود، حتی یکسری مردم از شهرهای دیگر به ورزشگاه آمدند و محبت مردم لرستان را به تصویر کشیدند. محبتی که کم‌سابقه بود. اعتقادم بر این بود که آنها بدعت تازه‌ای در فوتبال می‌گذارند که همین گونه هم شد و دوست و دشمن از این رفتار تعریف می‌کنند.

قلعه‌نویی: چنین تماشاگری تا به حال ندیده بودم

درست مثل مایلی‌کهن، امیر قلعه‌نویی هم در کنفرانس خبری پایان بازی به تمجید تماشاگران پرداخت و گفت: در بازی امروز (دیروز) هواداران بدون هیچ حاشیه‌ای به تشویق تیم محبوب خود پرداختند و در 32 سالی که در عرصه فوتبال حضور دارم تاکنون چنین تماشاگرانی را ندیده بودم.

وی خاطرنشان کرد: امروز (دیروز) همه چیز برای برگزاری مسابقه فراهم بود و هرچند در نیمه نخست نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما دو تیم در نیمه دوم، عملکرد مطلوبی داشتند.قلعه‌نویی با اشاره به شمار زیاد علاقه‌مندان به فوتبال در شهر دورود اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های مسئولان، تیم گهر بتواند دیدارهای خانگی خود را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در شهر دورود برگزار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها