دکتر جوانمرد در گفتگو با جام جم آنلاین خواستار شد:

وزارتخانه آموزش و ترویج فضای مجازی

با حضور وزیر بهداشت؛

نخستین دانشکده مجازی سلامت افتتاح شد

نخستین دانشکده مجازی سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۹۶۰۲

مراسم افتتاح دانشکده مجازی امروز یکشنبه با حضور وزیر بهداشت، رییس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، مشاوران و اعضای هیات ممیزه دانشگاه در سالن اجلاس برگزار شد.

دکتر مرضیه وحید دستجردی، دانشگاه علوم پزشکی تهران را از برترین های جهان و دانشکده مجازی را از ضروریات آن دانست و ابراز امیدواری کرد تا این دانشکده بتواند سرمشق و الگویی برای دانشگاه های سراسر کشور قرار گیرد.

وی افزود: امروز می توانیم برنامه بزرگ و ملی پزشک خانواده را که آینده نظام سلامت به آن وابسته است، از طریق سیستم الکترونیکی در سراسر کشور توسعه دهیم و خوشحالیم که این دانشکده به عنوان مرکزیت اجرای برنامه های آموزش پزشک خانواده، شکل گرفته است.

دستجردی از افتتاح رسمی برنامه آموزش پزشک خانواده تا هفته آینده خبر داد و اضافه کرد: اگر به دنبال ارتقاء بهره وری و اصلاح الگوی مصرف هستیم، بهترین فضا و ساختار برای اجرایی سازی آن را در آموزش مجازی خواهیم یافت.

در افتتاح این مراسم‌ دکتر باقر لاریجانی رییس دانشگاه، یکی از مهم ترین نوآوری های دانشگاه را استفاده از فضای مجازی دانست و گفت: فعالیت های ساختارمند آموزش مجازی در دانشگاه با تشکیل دو دفتر آموزش از راه دور و آموزش مداوم اینترنتی در سال 86 در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDC) آغاز شد و با توجه به وسعت و کیفیت فعالیت های دفتر آموزش از راه دور، این دفتر در سال 89 به عنوان قطب کشوری یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی شناخته شد.

وی مهمترین هدف راه اندازی دانشکده مجازی را توسعه کمی و کیفی آموزش خواند و اضافه کرد: تربیت نیروی حرفه ای، متخصص و کارآمد از طریق آموزش های مجازی و الکترونیکی برای ارتقای سلامت جامعه و همچنین گسترش مرزهای دانش و تولید علم از جمله مهم ترین اهداف در تاسیس این دانشکده به شمار می آید.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها