جام‌جهانی تکواندو - آروبا

ایران با غلبه بر چین به فینال راه یافت

تیم ملی تکواندو ایران با غلبه بر تیم چین به دیدار نهایی رقابتهای تیمی جام جهانی راه یافت.
کد خبر: ۵۱۸۲۰۱

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در سومین و آخرین روز شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 تیم ملی تکواندو کشورمان دقایقی پیش در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین رفت و با حساب 19 بر 18 از سد این تیم گذشت.

تیم کره جنوبی نیز با نتیجه 21 بر 18 از سد تیم اسپانیا گذشت.

بر اساس این گزارش هوگو پوشان کشورمان ساعاتی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی جهان به مصاف تیم کره جنوبی خواهد رفت.

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو به صورت رسمی از روز جمعه سوم آذر ماه با حضور 161 تکواندوکار در قالب 13 تیم در بخش مردان و 10 تیم در بخش بانوان به میزبانی آروبا در ورزشگاه "سنترو دپورتیو" شهر سانتاکروز آغاز شد که تیم ملی ایران در اولین دیدار خود توانسته بود با نتیجه 25 بر 5 از سد تیم دومینیکن گذشته و در ادامه با نتیجه 18 بر 15 مقابل تیم روسیه به پیروزی برسد.

در مرحله یک چهارم نهایی آمریکایی ها به دلیل آسیب دیدگی دو تکواندو کار خود حاضر به مبارزه با تیم ملی ایران نشدند تا تیم ملی ایران راهی مرحله نیمه نهایی شود.

یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادانی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی به عنوان نمایندگان کشورمان و فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، مهدی بی باک مربی، علی محمد بسحاق مربی بدنساز، هادی ساعی مدیر فنی وغلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست ترکیب تیم ملی را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها