متخصصان علومپزشکی دانشگاه بریستول در این مطالعه دریافتهاند افراد بزرگسالی که در سنین کودکی خود، بیشتر از شیر و فرآوردههای لبنی دیگر مصرف کردهاند، دردوران سالمندی قادر هستند سریعتر راه بروند و کمتر با مشکلات و اختلالات تعادلی مواجه میشوند. این متخصصان میگویند: این مطالعه برای نخستین بار ارتباط مثبت بین مصرف شیر در دوران کودکی و تناسب جسمی در سنین سالخوردگی را نشان میدهد. کشف این ارتباط میتواند حائز اهمیت باشد، چون بروز اختلالات و مشکلات تعادلی که در دوران سالمندی شایع است، میتواند خطر زمینخوردن و شکستگیهای استخوان را در این گروه سنی افزایش دهد.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد