حضوری بی‌سابقه و تاریخی پینگ‌پنگ ایران

نوشاد عالمیان در فینال تورهای جهان

فینال رقابت های تورهای جهان درشرایطی آذرماه درچین برگزار می شود که برای اولین بار نوشاد عالمیان که در رتبه دوم رده بندی تورهای جهانی قرارگرفته،در این رقابتها حضور خواهد یافت.
کد خبر: ۵۱۵۲۸۲

به گزارش ایسنا، نوشاد عالمیان با کسب عنوان قهرمانی در رده زیر21 سال تور حرفه ای آلمان و کسب دو مقام قهرمانی در تور حرفه ای کویت در سال گذشته توانست مجوز حضور در فینال تورهای جهانی را به دست آورد، حضوری که تا کنون در تاریخ پینگ پنگ ایران بی سابقه بوده است.

در فینال تورهای جهانی 15 بازیکن برتر بزرگسال، 7 ورزشکار زیر 21 سال و 7 تیم برتر دونفره به فینال تورهای جهانی راه یافتند. این رقابت‌ها روزهای 16 تا 19 آذرماه در شهر هانگ ژیو چین برگزار می شود و دارای یک میلیون و 16 هزار دلار جایزه نقدی است.

نماینده ایران در رده زیر 21 سال با کسب 1400 امتیاز در مسابقات تورجهانی کویت و 350 امتیاز در مسابقات تور حرفه ای کره جنوبی همچنین کسب 1680 امتیاز در آلمان و 350 امتیاز در لهستان که در مجموع 3780 امتیاز بعد از چن آن از چین تایپه رتبه دوم رده بندی تورهای جهانی را به خود اختصاص داد و به عنوان اولین ایرانی در فینال تورهای جهانی حضور پیدا خواهد کرد.

پس از این دو بازیکن پاتریک فرانزیسکی از آلمان، یوتو مواماتسو از ژاپن، سیمون گایوزی از فرانسه، فنگ چن از سنگاپور و جونگ یونگ سیک از کره جنوبی به همراه یک بازیکن از چین میزبان مسابقات 8 ورزشکاری هستند که به فینال تورهای جهانی زیر 21 سال به میدان می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها