شبکه‌های مختلف تلویزیون فیلم‌های متنوعی را برای امروز و فردا در نظر گرفته است

«ابراهیم و آتش» و «دو ماجرا برای یک ازدواج» عید قربان در تلویزیون

در تعطیلات آخر هفته مصادف با عید سعید قربان، مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۱۱۸۰۳

«دو ماجرا برای یک ازدواج»، «اتوبوس»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «اون‌یکی‌ها»، «خواب‌فروش»، «مرد عوضی» و «ابراهیم و آتش» عناوین تعدادی از فیلم‌هایی است که شبکه‌های مختلف سیما امروز و فردا روانه آنتن می‌کنند.

شبکه یک

واتل، امشب، ساعت 22/ شیخ شریف، فردا، ساعت 16

امشب ساعت 22 فیلم سینمایی «واتل» به کارگردانی رولند جوفه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: در فرانسه قرن هفدهم میلادی، «کنده» یکی از اشراف فرانسوی برای جلب‌نظر پادشاه و گرفتن بودجه مناسب برای اداره ملکش، شاه و درباریان را دعوت می‌کند.

شبکه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه فیلم تلویزیونی پس از مه ساخته بهرام صحیحی را پخش می کند. در این فیلم سیما تیرانداز و سعید حران اف بازی می کنند. داستان این فیلم درباره زوج جوانی است که پس از چند سال جدایی به طور تصادفی با یکدیگر ملاقات می کنند .

شبکه دو

پاندای کونگ‌فوکار 1، امروز، ساعت 8/ چارلی و کارخانه شکلات‌سازی، امروز، ساعت 14 و 30 دقیقه/ دزد عروسک‌ها، امروز، ساعت 21/ پاندای کونگ‌فوکار2، فردا، ساعت 8/ دو ماجرا برای یک ازدواج، فردا، ساعت 17 و30 دقیقه/ اتوبوس، فردا، ‌ساعت 23

انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار1» به کارگردانی مارک اوسبورن و تهیه‌کنندگی ملیسا کوب، محصول سال 2008 آمریکا، امروز ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» به کارگردانی تیم برتن و تهیه‌کنندگی برد گری، پنجشنبه چهارم آبان ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

جانی دپ، فردی هیگمور و دیوید کلی در فیلم سینمایی «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» محصول 2005 انگلیس و آمریکا نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دزد عروسک‌ها» به کارگردانی محمد‌رضا هنرمند، امروز ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسکن و خریداری یک خانه بچه‌هایش را از دردسرهای صاحبخانه‌شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه که بیرون از شهر زندگی می‌کند و نمی‌خواهد آنها روی آرامش به خود ببینند پسرش گنجو را وادار می‌سازد تا پول آنها را برباید و...

انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار2» به کارگردانی جنیفر یو، صبح جمعه ساعت 8 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «دو ماجرا برای یک ازدواج» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، جمعه ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «اتوبوس» به کارگردانی یدالله صمدی جمعه پنجم آبان ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

شبکه سه

اسپاگتی در هشت دقیقه، امروز، ساعت 10 و 30 دقیقه/ اون یکی‌ها، امروز، ساعت 23 و 30 دقیقه/ خواب‌فروش، فردا، ساعت 10 و 30 دقیقه/ رسوایی، امروز، ساعت 19

فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

سارا خوئینی‌ها، آتیلا پسیانی و رامبد جوان در فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «اون یکی‌ها» به کارگردانی آدام مک‌کی، محصول 2010 آمریکا، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «خواب‌فروش» به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی مشترک فرهاد گلی و سیروس جوکار، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی جانگ جین محصول 2010 کره، جمعه ساعت 19 در جدول پخش شبکه سه سیما گنجانده شده است.

شبکه چهار

تله، امروز، ساعت 16/ خارج از دید، فردا، ساعت 12/ عهد، فردا، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «تله» به کارگردانی گابی تورس و با بازی استفان دراف و چایلر لای، محصول 2012 آمریکا، امروز ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «خارج از دید» به کارگردانی استیون سودربرگ، جمعه ساعت 12 از شبکه چهار سیما روانه آنتن می‌شود. جرج کلونی، جنیفر لوپز و لوئیس گوزمن در فیلم سینمایی «خارج از دید» محصول 1998 انگلستان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «عهد» به کارگردانی مایکل سوسی، جمعه ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما چهار» از شبکه چهار سیما تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. ریچل مک آدامز و چانینگ تاتوم در فیلم سینمایی «عهد» محصول 2012 آمریکا، فرانسه و آلمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه تهران

جیمز و هلوی غول‌پیکر، امروز 13 و 30 دقیقه/ مین‌گذاران، فردا، 40 دقیقه بامداد/ فوتبالی‌ها، فردا 13 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی انیمیشن «جیمز و هلوی غول‌پیکر» به کارگردانی هنری سلیک، محصول 1996 انگلیس و آمریکا، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه «تماشاخانه» روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

40 دقیقه بامداد روز جمعه فیلم سینمایی «مین‌گذاران» به کارگردانی بوریس اسچربکو از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

ساعت 13 و 30 دقیقه روز جمعه فیلم تلویزیونی «فوتبالی‌ها» به کارگردانی عباس خواجه‌وند از شبکه تهران تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. مهران غفوریان، رضا شفیعی‌جم، مهدی امینی‌خواه و کیمیا باباییان در فیلم تلویزیونی «فوتبالی‌ها» به تهیه‌کنندگی داریوش باباییان به ایفای نقش پرداختند.

شبکه شما

تمتع، امروز ساعت 23/ یک روز از زندگی، فردا، 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «تمتع» به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه‌کنندگی سیدداوود تقوی‌نژاد امروز ساعت 23 از شبکه شما روی آنتن می‌رود. علیرضا کمالی، سیروس کهوری‌نژاد و محمدرضا ابوالحسنی در فیلم تلویزیونی «تمتع» از تولیدات صدا و سیمای مرکز یزد بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «یک روز از زندگی» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه‌کنندگی محمد بنائی، جمعه 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی «مرد عوضی» با بازی افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا، پرویز پرستویی و زنده‌یاد رضا ژیان جمعه ساعت ده از شبکه آموزش سیما تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: خسرو یک پودر جادویی درست کرده و نامزد دریافت جایزه نوبل می‌شود که به کارخانه داریوش جم که مواد شوینده تولید می‌کند می‌رود و...

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی «ابراهیم و آتش» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و هانیه امیدی روز عید سعید قربان جمعه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف روانه آنتن می‌شود. خشکسالی چند سالی است اهالی را دچار سختی کرده است. همه نذر می‌کنند، هریک گوسفندی را در عید قربان به امامزاده‌ای بفرستند، شاید بارانی ببارد. قرعه به نام یکی از اهالی می‌افتد تا گوسفندها را به حرم برساند.

شبکه نمایش

فال قهوه، امروز، ساعت 13/ نیک و نیکو، امروز، ساعت 15/ اقبال، امروز، ساعت 17/ پسر کاراته‌باز، امروز، ساعت 19/ تصادف ممنوع، فردا، ساعت 13/ جنگجوی درون، فردا، ساعت 23

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «فال قهوه»، «نیک و نیکو (قسمت3)»، «اقبال»، «پسرکاراته باز»، «بنجامین باتن» و«تلقین» امروز ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «تصادف ممنوع»، «نیک و نیکو (قسمت4)»، «پچ آدامز»، «تهاجم» و «جنگجوی درون» جمعه ساعت 13، 15، 17، 19 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «قاپ‌زنی» به کارگردانی گای ریچی جمعه ساعت 21 از شبکه نمایش روانه آنتن می‌شود. بنیسیو دل تورو، دنیس فارینا، جیسون فلمینگ، وینی جونز، براد پیت و جیسون استتهام در فیلم سینمایی «قاپ زنی» محصول 2000 انگلستان ایفای نقش کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها