برای سرخ کردن سنجاب مجتمع را آتش زد

یک مرد بی احتیاط اما در واقع تنبل از دستگاه جوشکاری برای زدودن موهای یک سنجاب که می خواست آن را سرخ کند از دستگاه جوشکاری استفاده کرد و یک مجتمع مسکونی را به آتش کشید.
کد خبر: ۵۰۸۳۵۶

به گزارش جم آنلاین به نقل از لومتن، یک مرد آمریکایی ساکن شهر هلند ایالت میشیگان یک سنجاب را به دام انداخت و تصمیم گرفت آن را برای شامش سرخ کند.

مرد که هویتش فاش نشده استفاده از دستگاه جوشکاری را بهترین راه برای زدودن موهای حیوان کوچک دانست و در آشپزخانه کوچک آپارتمانش دستگاه جوشکاری را روشن کرد. ناگهان شعله بلند دستگاه جوش پرده های پلاستیکی آشپزخانه را به آتش کشید و حریق سراسر آپارتمان را در بر گرفت.

حریق به آپارتمان های دیگر مجتمع مسکونی گسترش یافت. خوشبختانه ساکنان به موقع از مجتمع که حریق آن را در برگرفته بود فرار کردند.

سازمان آتش نشانی شهر هلند به دلیل دامنه حریق از شهر مجاور نیز کمک خواست.

ماموران آتش نشانی سرانجام موفق به اطفای حریق شدند. در مجموع هشت آپارتمان به کلی خاکستر شده و تعداد زیادی دیگر نیز به دلیل آتش ، دود و آب مورد استفاده برای اطفای حریق به شدت خسارت دیده اند.

در مجموع 32 نفر برای سرخ کردن یک سنجاب بی خانمان شده اند.

جیم کاسل رییس ماموران آتش نشانی شهر هلند در گفت و گو با یک شبکه محلی گفت: شیوه ای که این آتش افروز ناآگاه برای زدودن موهای سنجاب استفاده کرد قطعا سریع تر اما به مراتب خطرناک تر از شیوه سنتی پوست کندن حیوان با کارد آشپزخانه است. مترجم:‌بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها