سمیه کبیر، سرمربی تیم لیگ برتری سرخ‌پوشان گرگان که فصل گذشته تیمش را به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان رساند، در لیگ فصل جدید در اندیشه تصاحب عنوان قهرمانی است؛ هرچند به نظر می‌آید این مربی برای تکرار مقام نایب قهرمانی فصل گذشته هم کار بسیار مشکلی دارد.
کد خبر: ۵۰۵۷۱۶

تیم‌های شهرداری بم و ملوان بندر انزلی با قدرت مضاعفی نسبت به فصل گذشته گام به لیگ جدید گذاشته‌اند که با این شرایط گرگانی‌ها کاری دشوار برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی خواهند داشت.

تیم سرخپوشان گرگان در هفته دوم لیگ برتر مقابل فولاد نبرد سیرجان مغلوب شد تا کبیر خطر دور شدن از کورس قهرمانی را حس کند، بخصوص که در این فصل دیگر ستاره بزرگش یعنی مریم رحیمی را در اختیار ندارد، ستاره‌ای که به تیم رقیب یعنی شهرداری بم پیوسته است.

کبیر در گفت‌و‌گو با جام‌جم اظهار کرد: ما به یک یا دو بازیکن خاص وابسته نیستیم و برای قهرمانی فقط اتحاد می‌خواهیم که خوشبختانه آن را داریم. مریم برای پیوستن به شهرداری گرگان قبلا با من مشورت کرده بود و من نیز مشکلی با این مسأله نداشتم. البته وقتی این بازیکن با بمی‌ها قرارداد امضا کرد من اصلا در جریان نبودم.

وی افزود: آنچه در لیگ همه تیم‌ها را با مشکل مواجه می‌کند معضل بزرگ ناداوری است که فصل گذشته صدای همه تیم‌ها را در آورد. با وجود این‌که تنها دو هفته از لیگ فصل جدید سپری شده است اما به نظر می‌آید این مشکل همچنان ادامه دارد. ما فصل گذشته بابت ناداوری لطمات زیادی خوردیم و حتی می‌توانم بگویم این مشکل قهرمانی را از ما گرفت و به بمی‌ها داد.

کبیر در ادامه گفت: نبود حامی مالی و فقدان زمین مناسب برای برگزاری مسابقات لیگ بانوان معضل دیگری است که دامنگیر همه تیم‌ها شده است، اما به هر حال آن را باید تحمل کرد، چرا که چاره دیگری جز تحمل کردن وجود ندارد.

وی یادآور شد: شهرداری بم و ملوان بندرانزلی با نتایج خیره‌کننده‌ای که در دو هفته ابتدایی لیگ به دست آوردند نشان دادند بار خود را برای قهرمانی بسته‌اند، اما مطمئن باشید گرگانی‌ها بیکار نمی‌نشینند تا بقیه تیم‌ها برای قهرمانی بجنگند. بمی‌ها با جذب بهترین بازیکنان کنونی فوتبال بانوان ایران شرایطی نابرابر با دیگر تیم‌ها دارند اما دلیل نمی‌شود که این تیم را از الان قهرمان لیگ بدانیم. ما هم برنامه‌های زیادی برای قهرمانی داریم و تا آنجا که در توان و ظرفیت‌مان باشد، برای عملی کردن این برنامه‌ها پیش می‌رویم.

سرمربی تیم سرخپوشان گرگان در رابطه با جذب مربی پرتغالی برای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اصلا بحث خارجی یا داخلی بودن مهم نیست، مهم این است که بتواند برای تیم ملی فوتسال بانوان کارساز و موثر باشد.

هیلدا حسینی‌خواه / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها