سرمربی کره زودتر از کرش دست به کار شد

فهرست کره‌جنوبی برای بازی با ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی برای دیدار پیش روی تیمش مقابل ایران بر روی نام بازیکنان با سابقه خود قلم قرمز کشید.
کد خبر: ۵۰۴۲۳۷

تیم ملی فوتبال کره جنوبی که روز 25 مهر در ورزشگاه آزادی میهمان ایران خواهد بود، اسامی 23 بازیکن خود برای این بازی را اعلام کرده که نام چند تن از بازیکنان قدیمی و با سابقه این تیم در این فهرست وجود ندارد.

"چوی کانگ هی" سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در حالی بازیکنان مورد نظر خود را برای بازی مقابل ایران انتخاب کرده که شش بازیکن در این فهرست جدید هستند.

لی دونگ گوک مهاجم 33 ساله و لی یونگ سو مدافع 32 ساله کره‌ای‌ها بازیکنانی هستند که در فهرست جدید سرمربی کره جایی ندارند. این در حالی است که هر دو بازیکن در جام جهانی 2010 در تمام بازی‌های کره جنوبی حضور داشتند. حتی "لی یونگ سو" در دو بازی از بازی‌های کره جنوبی در جام جهانی کاپیتان کره‌ای‌ها بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی با اشاره به این که از عملکرد بازیکنان قدیمی خود در بازی مقابل ازبکستان راضی نبوده گفت: پس از بازی مقابل ازبکستان با خودم به این نتیجه‌ رسیدم که این دو بازیکن را برای بازی بعد از فهرست تیم کنار بگذارم. من با مسئولیت پذیری آنها به عنوان دو عضو مهم تیم مشکلاتی دارم. چنین بازیکنانی باید با عملکرد خود در زمین روی هم تیمی‌های جوان خود تاثیر بگذارند. من به خاطر روحیه تیمی آنها را به اردوی جدید دعوت نکردم.

چو کانگ هی ادامه داد: سرمربی یک تیم ملی فوتبال باید بعضی مواقع به سلاح‌های خود تکیه کند و نمی‌تواند به رسانه‌ها و هواداران اجازه دهد که روی تصمیم‌های فوتبالی او تاثیر بگذارد. در حال حاضر نخستین هدف ما صعود به جام جهانی است. من هم بازیکنانی را انتخاب کردم که فکر می‌کنم بهترین‌ها هستند که برای پیروزی در بازی‌ها ما را کمک می‌کنند. با این حال اگر بازیکنانی که از فهرست کنار گذاشته شده‌اند به شرایط آرمانی خود بازگردند، من باز هم آنها را دعوت خواهم کرد.

وی افزود: اگر کشورتان از شما بخواهد پرچم وطن خود را بر سینه خود بزنید و به عنوان نماینده آن در زمین فوتبال حضور داشته باشید، باید حس غرور و مسئولیت پذیری را در خود احساس کنید. من از آن دست مربیانی نیستم که قصد داشته باشم این حس را به بازیکنانم تحمیل کنم. فقط می‌توانم آنها را راهنمایی کنم. با این حال این کار من مقابل ازبکستان جواب نداد. ما باید بیشتر روی ذهنیت بازیکنان کار کنیم.

یکی از چهره های جدیدی که در تیم ملی حضور دارد، بال راست تیم فوتبال هامبورگ یعنی "سون هیونگ مین" است. این مهاجم 20 ساله که در بازی قبلی هامبورگ مقابل دورتموند دو گل به ثمر رساند، بار دیگر به تیم ملی فوتبال کره جنوبی دعوت شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره این ملی‌پوش خود گفت: سون پتانسیل بالایی دارد چه در شجاعت و چه در شوت زنی و چه در سرعت. فکر می‌کنم می‌توانیم روی قابلیت‌های او حساب باز کنیم.

همچنین در خط دفاعی کیم یونگ گون، پارک وون جائه و شین کوانگ هوون بازیکنان جدیدی هستند که تیم ملی کره جنوبی را در بازی با ایران همراهی خواهند کرد.

در حال حاضر در جدول گروه A رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 در آسیا کره جنوبی با هفت امتیاز در صدر قرار دارد و ایران با چهار امتیاز دوم است. کاری که سرمربی کره جنوبی برای بازی با ایران انجام داده همان چیزی است که در حال حاضر کارشناسان از کارلوس کرش انتظار دارند. باید دید فهرست سرمربی پرتغالی برای این بازی چه تغییری نسبت به گذشته خواهد داشت. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها