سارقان بنزین، هنگام سرقت بازداشت شدند

فرمانده انتظامی گـــچــساران از دستگیری سه سارق در شهر دوگنبدان خبر داد و گفت: متهمان هنگام سرقت بنزین از باک یک خودرو شناسایی و بازداشت شدند.
کد خبر: ۴۹۴۱۷۶

به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ قدرت‌الله بیعت‌اصل با اشاره به دستگیری باند سارقان سابقه‌دار که بنزین و قطعات خودرو سرقت می‌کردند گفت: با تشکیل پرونده در ارتباط با شکایت تعدادی از شهروندان در چند منطقه شهر دوگنبدان مبنی بر سرقت لوازم خودرو و همچنین بنزین از باک خودروهایشان، ماموران گشت‌ انتظامی کلانتری 11 گچساران برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد محل شدند.

وی افزود: با شروع تحقیقات، محل‌هایی که احتمال سرقت در آنجا بیشتر بود، تحت نظر قرار گرفته شد و ماموران با اجرای طرح مهار، شب گذشته موفق شدند سه سارق سابقه‌داررا هنگام سرقت از یک خودروی سواری شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: یکی از متهمان هنگام سرقت بنزین از باک یک خودرو بود و دو نفر دیگر در حال باز کردن در خودرو بودند که ماموران در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. متهمان در بازجویی‌ گفتند با استفاده از وسایلی که ساخته‌اند، از باک خودروها بنزین سرقت کرده و به فروش می‌رساندند.

سرهنگ بیعت‌اصل یادآور شد: متهمان در تحقیقات به ده‌ها فقره سرقت بنزین و لوازم خودروها در شهر دوگنبدان و حومه اعتراف کردند. تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها