تعدادی از کاریکاتوریست‌های ایران و چند کشور دیگر با موضوع نسل‌کشی مسلمانان در میانمار، آثاری ارائه کرده‌اند که به صورت مجازی در سایت خانه کاریکاتور ایران به نمایش درآمده است.
کد خبر: ۴۹۲۷۴۱

به گزارش خبرنگار ما، جنایاتی که در میانمار علیه مسلمانان این کشور در جریان است، به سوژه کاریکاتوریست‌های ایران و جهان تبدیل شده و به پیشنهاد خانه کاریکاتور ایران، نمایشگاهی از این آثار به صورت مجازی در سایت ایران کارتون به نمایش گذاشته شده است.

بخش زیادی از آثار این نمایشگاه به هنرمندان ایرانی اختصاص دارد، اما آثاری از هنرمندان کشورهای ترکیه، اندونزی و لبنان نیز در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

فراخوان شرکت هنرمندان در این نمایشگاه، هفته گذشته از سوی سایت ایران کارتون منتشر شده است و تاکنون آثاری از سعید صادقی، حسین کشتکار، طاهر شبانی، محمدعلی خلجی، مهدی محمدی روزبهانی، رضا باقری شرف، عباس گودرزی، محمد کارگر، یوسف علیمحمدی، آیدین ارجمندی، محمد تقی‌پور، تونی ملکیان (اندونزی)، سادت دمیر یالسین (ترکیه)، محمود آزادنیا، داوود دلدار، فرهاد بهرامی ریکانی، علیرضا پاکدل، مسعود شجاعی طباطبایی، حسن بلیبل (لبنان)، احسان گنجی و آرش فروغی به این نمایشگاه مجازی رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها