معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخشنامه ی به مدیران کل استان ها که رونوشت آن نیز به دفتر حراست مرکزی، دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و مدیر کل دفتر ریاست بنیاد نیز ارسال شده است بر کسب رضایت مندی خانواده ی معظم شهدا پیش از اجرای ساماندهی گلزارها تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۸۲۹۴

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، "سید حسین هادیانی" در بخشنامه ای به مدیران کل بنیاد استان های کشور با اشاره به بخشنامه های صادر شده از سوی این نهاد، درباره کسب رضایت مندی خانواده ی معظم شهدا پیش از شروع عملیات بهسازی و مناسب سازی گلزار مطهر شهدا مجدداً تاکید کرد.

وی در قسمتی دیگر از این بخشنامه آورده است: می بایست قبل از شروع هرگونه عملیات ساماندهی نظرسنجی و رضایت مندی کلیه خانواده های معظم شهدا اخذ و سپس نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام شود.

همچنین معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شده است: بازبینی طرح ها و منطبق کردن طرح ها با سیاست های جدید بنیاد، توسط اداره کل ساماندهی گلزار شهدا صورت خواهد گرفت، ضمن آنکه مسئولیت اجرای صحیح بخشنامه ها به عهده ی مدیران کل بنیاد خواهد بود.(نوید)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها