در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش روز یکشنبه جامجم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در آیین پایانی این جشنواره که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران توانست در رشته های انتشارات، تبلیغات، ارتباطات رسانه ای و ایده های برتر حایز رتبه شود.
در این رقابت که در بین مجموعه سازمان های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و در میان بیش از دو هزار و 600 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره به انجام رسید رتبه نخست در رشته ایده های برتر، رتبه دوم در رشته تبلیغات، رتبه سوم در رشته ارتباطات رسانه ای و رتبه سوم در رشته انتشارات از آن روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران شد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران این جوایز را حاصل دانش محوری، برنامه محوری و روح همکاری و تعامل برون و درون سازمانی در فعالیت های روابط عمومی این سازمان دانست.
حمید کارگر افزود: روابط عمومی بیش از هر چیز برای کامیابی در مسیر دستیابی به اهدافی که برای آن ترسیم شده است نیاز به خودباوری دارد.
وی افزود: وقتی این باور به خود در کنار دانش و تجربه قرار گیرد و هنر و مهارت ارتباطی نیز با آن عجین شود، می تواند دیگران را نیز به باور داشتن وادار کند.
کارگر در ادامه تاکید کرد: در کنار همه آموزه هایی مانند داشتن دانش، مهارت، تجربه و... باید خود را باور داشت و در مسیر اثبات خود به مدیران، رسانه ها و مخاطبان تلاش کرد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم