رویانیان با استعفای قائم مقام سرخ‌ها موافقت کرد

خلعتبری در سپاهان، زاید در پرسپولیس و جانواریو در استقلال

خلعتبری در دیار زاینده‌رود، جانواریو در جمع آبی‌ها و تمدید قرارداد ایمون زاید با پرسپولیس سه خبر داغ دیروز سپاهان، استقلال و پرسپولیس، مدعیان جدی قهرمانی لیگ برای هوادارانشان بود.
کد خبر: ۴۸۷۴۷۱

مهلت نقل و انتقال لیگ دوازدهم در شرایطی امروز(پنجشنبه) خاتمه می‌یابد که محمدرضا خلعتبری از بین رنگ‌های سرخ، آبی و زرد در نهایت پیراهن طلایی رنگ سپاهان را برگزید و دیروز در تمرین سپاهانی‌ها حضور یافت تا ماجرای مذاکره طولانی او با این سه باشگاه خاتمه یابد. این در حالی بود که فابیو جان واریو هافبک جدا شده سپاهان با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسید و قرارداد یکساله‌ای با آبی‌ها امضا کرد. اما استقلال پیش از این هفت خرید لیگ برتری داشته و برای ثبت قرارداد جان واریو ناگزیر است قرارداد یکی از بازیکنان تازه جذب شده خود را فسخ کند. منابع نزدیک به باشگاه، در این رابطه جدی‌ترین گزینه را میثم بائو می‌دانند. کسی که گفته می‌شود با توجه به رابطه نزدیکش با امیر قلعه‌نویی حتی حاضر است تا نیم فصل اول لیگ برتر خارج از گود مانده از نیم فصل دوم پیراهن استقلال را بپوشد.

همچنین مجتبی جباری که به درخواست امیر قلعه‌نویی برای باقی ماندن در استقلال پاسخ مثبت داده قرار است امروز با حضور در هیات فوتبال قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند. قراردادی که گفته می‌شود 700 میلیون تومان برای استقلال آب می‌خورد.

اما پرسپولیسی‌ها هم دیروز اخباری جالب توجه برای هوادارانشان داشتند، آنها با وجود این ‌که مهاجمانی چون کریم انصاری‌فرد، محمد قاضی، غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان و هادی نوروزی را در اختیار دارند در نهایت ایمون زاید لیبیایی را هم متقاعد به تمدید قرارداد کردند تا از هر نظر خیال خود را در خط حمله راحت کنند. همچنین پادرمیانی‌ صورت گرفته برای تمدید قرارداد با میثاق معمارزاده بی‌حاصل ماند و قرار است یک دروازه‌بان برزیلی برای نیمکت‌نشینی شهاب گردان جذب شود.

خبر جالب توجه دیگر از باشگاه پرسپولیس این ‌که محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه با استعفای قائم‌مقام خود جمشید زارع موافقت و تاکید کرد برخی تغییرات دیگر در ارکان باشگاه صورت می‌گیرد.

یکی از تغییرهای مدنظر باشگاه انتخاب سرپرست جدید به جای محمدرضا زادمهر است. همچنین از هفته‌های گذشته زمزمه انتخاب امیر عابدینی، مدیرعامل کنونی باشگاه داماش به عنوان قائم‌مقام رویانیان به گوش می‌رسد.

تازه‌ترین اخبار نقل و انتقال لیگ

ـ کاظم برجلو مدافع فصل پیش استیل‌آذین با ثبت قرارداد رسمی به جمع نارنجی‌پوشان سایپا اضافه شد.

ـ باشگاه استقلال با سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی زیر 22 سال و عضو سابق برق شیراز قرارداد 3 ساله امضا کرد.

ـ مجتبی زارعی، میثم امیری و ساشا کلونیا بازیکنان سابق تیم‌های نفت تهران، نفت آبادان و استیل‌آذین به تیم گهر زاگرس پیوستند.

ـ امید هرندی به عنوان سرمربی، افشین ناظمی و مازیار ربیعی‌فر به عنوان مربی و سجادی به عنوان مربی دروازه‌بان و علی سراوانی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال داماش گیلان، قراردادشان را در هیات فوتبال استان ثبت کردند.

ـ پیروز قربانی با وجود این‌که قرارداد داخلی با راه‌آهن امضا کرده بود، اما به دلیل نظر مخالف دایی، حضورش در جمع راه‌آهنی‌ها منتفی شد.

ـ ادینیو بازیکن فصل قبل ایرانجوان بوشهر با قراردادی یک ساله به تیم فجر شهید سپاسی شیراز پیوست. این در حالی است که پیش از این نیز حسین خسروی از ایران جوان به فجر سپاسی محلق شده بود.

- رادومیر جابوویچ مهاجم سابق تیم ملی مونته نگرو با قرار دادی سه ساله به عضویت سپاهان درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها