دزد مسلح کارکنان را زندانی کرد و پول‌های بانک را دزدید

مرد نقابدار که با در دست داشتن سلاح و تبر وارد یک بانک خصوصی در مشهد شده بود، با تهدید و گروگانگیری مدیر بانک و کارکنان، دو و نیم میلیون پول سرقت کرد و متواری شد.
کد خبر: ۴۸۷۴۰۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 و 30 دقیقه دیروز ـ چهارشنبه ـ مدیر بانک و کارکنان یکی از بانک‌های خصوصی واقع در بلوار پیروزی مشهد یکی پس از دیگری وارد محل کارشان شدند. هنوز دقایقی از شروع کار روزانه آنها نگذشته بود که یک مرد نقابدار در حالی که لباس ورزشی به تن داشت و یک سلاح کلت و تبر در دستش بود، به عنوان مشتری وارد بانک شد. کارکنان با دیدن مرد مسلح وحشت کرده و با داد و فریاد کمک می‌خواستند.

مدیر بانک و کارکنان گروگان بودند

در همین موقع، مرد مسلح سلاح خود را به سمت مدیر بانک و کارکنان نشانه گرفت و آنها را یکی پس‌از دیگری از پشت میز کارشان بیرون کشید و با تهدید از آنها خواست پول‌های صندوق را روی پیشخوان قرار دهند در غیر این صورت به آنها شلیک می‌کند.

در این هنگام دزد مسلح وقتی متوجه شد یکی از کارکنان قصد دارد زنگ خطر را به صدا درآورد عصبانی شد و سلاح خود را به سوی او نشانه رفت. در پی این سرقت دزد مسلح دقایقی بعد با دزدیدن 5/2 میلیون تومان پول، مدیر بانک و کارکنان آنجا را به درون انباری بانک انداخت و متواری شد.

با فرار سارق گروگان‌ها بسختی در انباری را باز کرده و مدیر بانک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و موضوع را خبر داد. با تشکیل پرونده‌ای در این باره و تحقیق از مدیر بانک و کارکنان وی، جستجوی پلیس برای دستگیری سارق فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها