نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از ارائه شکایتی علیه روزنامه ایران خبر داد و گفت: در راستای اقدام غلط روزنامه ایران قصد داریم روز شنبه (امروز) شکایتی را تقدیم دادگاه کنیم و بخش حقوقی مجلس در این زمینه اقدام لازم را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۴۷۳۴۰۳

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به خبر روزنامه ایران مبنی بر این‌که سالانه 700 میلیون خرج نمایندگان و 55 هزار تومان ماهانه خرج مردم می‌شود، گفت: این یک دروغ بزرگ است و تخلف به شمار می‌آید. باهنر افزود:‌ اگر با روش محاسبه روزنامه ایران محاسبه کنیم هر وزیر 8200 میلیارد می‌گیرد! باهنر همچنین چهارشنبه گذشته در دومین روز بررسی لایحه بودجه سال 91 در واکنش به انتشار این خبر در روزنامه ایران گفته بود: اگر روزنامه‌ای هم می‌خواهد افشاگری کند، درست ضرب و تقسیم کند و بکوشد اعداد را درست منعکس کند.

گاف عمرو موسی درباره اصالت ایران

عمرو موسی در اولین مناظره انتخاباتی‌اش گاف بامزه‌ای داد! به گزارش بی‌.بی‌.سی، وی در این مناظره که شامگاه پنجشنبه برای نخستین بار در تاریخ مصر بین دو کاندیدای ریاست جمهوری برگزار شد،‌ پس از 3 ساعت مناظره و بارها ضربه خوردن از حریف، در اواخر مصاحبه که کاملا آشفته و عصبی شده بود،‌ دو سه بار گفت ایران کشوری عربی است!

هنیه: ایران نیازی به حماس ندارد

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین تاکید کرد: ایران در رویارویی با رژیم صهیونیستی نیازی به حماس ندارد. به گزارش فارس، اسماعیل هنیه در مصاحبه با رویترز در پاسخ به سوالی درباره امکان اقدام حماس علیه اسرائیل در صورت حمله تل‌آویو به ایران، این مطلب را بیان کرد و افزود:‌ تهران در مقابله با اسرائیل قدرت برتر است. وی گفت: حماس یک جنبش فلسطینی است که در داخل فلسطین فعالیت می‌کند و عملکرد سیاسی و میدانی آن متناسب با منافع ملت فلسطین است. هنیه در پاسخ به این سوال که آیا در صورت حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران، حماس دست‌به جنگ علیه این رژیم خواهد زد، تصریح کرد: ایران هیچ درخواستی از ما نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها