تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار تدارکاتی 13 اردیبهشت برابر موزامبیک آماده می‌کند، روز گذشته در غیاب آرش افشین و پیام صادقیان که به علت مصدومیت جزئی به فیزیوتراپی پرداختند با حضور 16 بازیکن تمرین کرد.
کد خبر: ۴۷۰۷۵۹

تمرین ملی‌پوشان که با نظارت کرش و تذکرات فنی پرتعداد او برگزار شد، شامل گرم کردن با توپ، انجام کارهای سرعتی و مرور کارهای تاکتیکی بود که در پایان با فوتبال 2 تیم زرد و قرمز همراه بود. در این دیدار درون‌تیمی زردپوشان با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دادند. برای تیم زرد محمد قاضی، رضا حقیقی و قاسم حدادی‌فر(2 گل) زدند و هر دو گل تیم قرمز را قاسم دهنوی وارد دروازه حریف کرد. در جریان این دیدار کارلوس کرش بارها به بازیکنان برای انجام درست تمرینات و مرور مسائل فنی تذکر داد.

تیم ملی که مینی‌کمپ‌های مقطعی خود برای حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل را برگزار می‌کند، ساعت 11 امروز تمریناتش را در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی پیگیری خواهد کرد تا برای بازی روز چهارشنبه با موزامبیک در کرج آماده شود.

شوخی میثاقیان با کرش

اکبر میثاقیان که از تماشاگران ویژه تمرین روز گذشته تیم ملی بود، پس از پایان تمرین به درخواست کرش به کنار زمین آمد و دقایقی با مربیان تیم ملی گفت‌وگو کرد. سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در ابتدای این دیدار با بیان این‌که در هرمزگان قلعه پرتغالی‌ها وجود دارد، از مربیان تیم ملی گلایه کرد که چرا برای تماشای بازی‌های تیم آلومینیوم هرمزگان به بندرعباس نیامده‌اند. میثاقیان که بیشتر صحبت‌هایش با کرش به شوخی و خنده خلاصه می‌شد به این مربی یادآوری کرد در زمان حضور در تیم راه‌آهن عنوان کرده بود اگر تیمش سقوط کند، خودش را از برج میلاد پایین خواهد انداخت. او سپس خطاب به سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت، تو هم مانند من قول می‌دهی اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت، خودت را از برج میلاد پایین بیندازی؟ که کرش عنوان کرد: به هیچ عنوان قول نمی‌دهم! میثاقیان گفت: اطمینان دارم تیم شما به جام جهانی صعود خواهد کرد و توانایی رسیدن به این موفقیت را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها