در صورت پیروزی تیم ونگر‌، منچستر‌یونایتد به قهرمانی نزدیک می‌شود

منچسترسیتی ـ آرسنال؛ جدال سرنوشت‌ساز لیگ جزیره

آرسن ونگر، رقیب سرسخت یک دهه اخیر سرآلکس فرگوسن، امشب چشم و چراغ شیاطین سرخ است، جایی که آنها امیدوارند آرسنال بر آبی‌های منچستر غلبه کند تا یونایتد یک قدم دیگر به تکرار عنوان قهرمانی نزدیک شود.
کد خبر: ۴۶۵۷۹۱

هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر جزیره در حالی امشب به پایان می‌رسد که دو مدعی جدی قهرمانی منچستریونایتد و منچسترسیتی در شرایط متفاوتی به میدان می‌روند، شاگردان الکس فرگوسن که با 5 امتیاز اختلاف نسبت به آبی‌های همشهری صدر جدول را در اختیار دارند در اولدترافورد پذیرای تیم رده هفدهمی کوئینزپارک رنجرز هستند، اما روبرتو مانچینی و مردانش در ورزشگاه امارات لندن شب سخت و دشواری را مقابل آرسنال در پیش دارند. دیدار سرنوشت‌سازی که فرگوسن حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است، چرا که در صورت لغزش سیتی در این دیدار شیاطین سرخ یک گام دیگر به تکرار عنوان قهرمانی نزدیک می‌شوند. اما نکته جالب توجه این‌که آرسنال که در یک دهه اخیر و در اکثر فصول رقیب سرسخت منچستریونایتد بوده است حالا باید راه را برای قهرمانی شیاطین سرخ هموار کند، چرا که خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت نفسگیری با تاتنهام دارد. ونگر در آستانه این دیدار گفت: آنچه مسلم است ‌سیتی برای کم کردن فاصله ۵ امتیازی‌اش با یونایتد، دست به هر کاری خواهد زد، اما باید به مهمان خود بفهمانیم که برد مقابل ما، به منزله ضمانت کسب قهرمانی‌شان در لیگ برتر نخواهد بود. زیرا این روزها منچستریونایتد در اوج است و براحتی پا پس نخواهد کشید.

از سوی دیگر فرگوسن گرچه دیدار نسبتا آسانی را در پیش دارد، اما به شاگردانش هشدار داد نباید حریف را دست‌کم بگیرند: رنجرز‌ها با موضوع سقوط به لیگ پایین‌تر دست به گریبان هستند. پس با تمام وجود برای کسب امتیاز مقابل ما به میدان می‌آیند و همان‌طور که در هفته‌های گذشته آرسنال و لیورپول را شکست داده‌اند برای ما هم خطرناک هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها