رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در مورد تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع‏ دستی و گردشگری به وزارتخانه گفت: در حال حاضر تعداد وزارت‏خانه‏های موجود در حد مصوبه مجلس است و امکان قانونی تبدیل این سازمان به وزارتخانه وجود ندارد.
کد خبر: ۴۶۵۵۷۲

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از سازمان میراث فرهنگی، اسدالله عباسی با بیان این خبر گفت: خوشبختانه با حضور مهندس موسوی، ریاست جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع‏ دستی و گردشگری، وقفه‏ای که در حرکت این سازمان به وجود آمده بود برطرف شد و به مسائل احتمالی مطرح کردن تغییرات در این مجموعه پایان داد.

وی افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با قدرت در حال فعالیت است و خدمات مناسبی را در این حوزه عرضه می‏کند.

نماینده رودسر و املش همچنین درباره جایگزینی گردشگری به جای صنعت نفت گفت: در کشور ما گردشگری باید به عنوان یک صنعت و در کنار صنایعی مانند خودروسازی قرار گیرد؛ همان‌گونه که در برخی از کشورها جایگاه نخست، دوم و یا سوم درآمدزایی را به خود اختصاص داده است.

وی در کنار گردشگری، تولیدات صنایع دستی، حفظ و حراست از ابنیه تاریخی و ایجاد واحدهای گردشگری را از جمله زیرمجموعه‏های درآمدزا و اشتغالزای سازمان میراث فرهنگی، صنایع ‏دستی و گردشگری دانست و بیان کرد: با توجه به عزم دولت در اشتغالزایی و ریشه‏کنی بیکاری، این حوزه‏ها به‌خوبی می‌توانند بازوی دولت در کارآفرینی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها