رفع نیازها و مشکل آب شرب در اشتهارد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز؛

رفع نیازها و مشکل آب شرب در اشتهارد

معاون اول رییس جمهور اعلام کرد

حمایت دولت از طرح‌های تامین آب اشتهارد

معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه پیام دولت برای شهرستان اشتهارد ترقی و تحول است ، گفت: دولت تلاش می کند برنامه ریزی های لازم را برای انتقال آب مورد نیاز صنعت و کشاورزی این منطقه انجام دهد.
کد خبر: ۴۶۲۳۷۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،محمدرضا رحیمی ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح خط تولید 400 هزار تنی میل گرد مجتمع فولاد آریا ذوب در شهرستان اشتهارد استان البرز، همچنین با قدردانی از مدیران و کارگران این مجتمع صنعتی اظهار امیدواری کرد: میزان تولید این مجتمع صنعتی روز به روز افزایش یافته و زمینه صادرات محصولات آن به دیگر کشورها فراهم شود .

وی در ادامه سخنان خود تامین شهرستان اشتهارد را یکی از مهمترین مسائل این شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد: با تامین آب این منطقه و با وضعیت خاص و امتیازات ویژه ای که این شهر دارد می تواند به نگینی درخشان در کشور تبدیل شود.

معاون اول رییس جمهوری افزود : اگر طراحی و سرمایه گذاری لازم برای انتقال آب به دشت های اشتهارد انجام شود، بی تردید در مدت کوتاهی با درآمدزایی های فراوانی که در این منطقه ایجاد می شود ، سرمایه گذاری ها جبران خواهد شد.

رحیمی در ادامه خواستار تعیین تیم ویژه ای از کارشناسان برای مطالعه طرح انتقال آب به دشت اشتهارد شد و گفت : دولت از طرح آبرسانی و انتقال آب به اشتهارد حمایت می کند .

وی با بیان اینکه امکانات لازم برای انجام کارهای بزرگ در این دیار فراهم است، اظهار امیدواری کرد زمینه های لازم برای تبدیل شهر اشتهارد به شهرستان اشتهارد در آینده ای نزدیک فراهم شود .

معاون اول رییس جمهور از برنامه های دولت برای اتمام پروژه های عمرانی و صنعتی سراسر کشور خبر داد و گفت : دولت برای انجام این کار بودجه کلان و قابل توجهی در نظر گرفته است و تلاش می کند طرح ها و پروژه های ناتمام و مهم کشور را به اجرا برساند که این امر تحول بزرگی در کشور ایجاد خواهد کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها