شامگاه روز گذشته یکی از مجروحان حادثه که هدف اصابت 4 گلوله قرار گرفته بود، جان باخت

حمله مسلحانه به 2 کارمند زندان ایرانشهر

صبح دیروز 3 سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با حمله مسلحانه به خودروی 2 نفر از کارکنان زندان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان، آنها را به گلوله بستند که یکی از آنها شامگاه دیروز در بیمارستان زاهدان جان باخت.
کد خبر: ۴۵۴۹۴۱

به گزارش «جام‌جم»، حادثه هنگامی رخ داد که 2 نفر از کارکنان زندان ایرانشهر دقایقی پس از ترک منزلشان با یک دستگاه خودرو عازم محل کار بودند. به دنبال این حادثه، موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش شد و با عزیمت ماموران به محل 2 مجروح حادثه ـ که یکی از آنها در شرایط وخیمی قرار دارد ـ به بیمارستان انتقال یافتند.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، تحقیق از شاهدان عینی آغاز شد و جستجو برای شناسایی و دستگیری اشرار مسلح به طور گسترده ادامه دارد.

براساس این گزارش، یکی از مجروحان هدف اصابت 4 گلوله قرار گرفته بود و مجروح دیگر نیز با 2 گلوله آسیب دیده است اما هر دو مجروح به دلیل کمبود امکانات در بیمارستان ایرانشهر به یکی از بیمارستان‌های زاهدان انتقال یافتند.

با این حال، کارمندی که 4 گلوله به وی اصابت کرده بود، ساعاتی بعد جان باخت اما رئیس سازمان زندان‌های کشور حال مجروح دوم را مساعد توصیف کرده است.

یک مقام آگاه در این باره به «جام‌جم» گفت: 2 کارمند زندان در 2 کیلومتری جاده ایرانشهر ـ زابل هدف قرار گرفتند و اشرار مسلح پس از تیراندازی به سوی آنها، متواری شدند.

وی افزود: در حال حاضر با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی، تلاش برای شناسایی و دستگیری اشرار مسلح آغاز شده است.

این حادثه با کرج فرق داشت

غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور درباره حادثه حمله افراد مسلح به خودروی 2 کارمند زندان ایرانشهر گفت: مجروحان این حادثه سوار خودروی شخصی بودند و خودروی آنها متعلق به زندان نبوده است. وی در گفت و گو با فارس افزود: این افراد از منزل خود خارج شده و عازم محل کارشان بودند که راکبان یک موتورسیکلت آنها را به رگبار بستند.

اسماعیلی گفت: بررسی‌های تکمیلی از سوی مسوولان قضایی انجام شده و نتیجه‌ اعلام خواهد شد.وی افزود: با توجه به نوع حادثه که با حادثه کرج متفاوت بود، به نظر می رسد این حادثه نتیجه یک اختلاف شخصی بوده است ولی در نهایت اظهارنظر اصلی باید از سوی مقام‌های قضایی رسیدگی کننده به این پرونده اعلام شود.

در حادثه کرج که چند هفته پیش رخ داد، بستگان یک زندانی محکوم به اعدام به اشتباه راه یک خودروی حامل زندانیان را در جاده گرفته و مامور همراه آن را با شلیک گلوله به شهادت رساندند اما مسوولان امنیتی کشور بسرعت عاملا ن این حمله را شناسایی و دستگیر کردند. پرونده این افراد هم اکنون در حال طی مراحل قضایی برای صدور حکم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها