آخرین دستاورد سونی در نمایشگاه CES 2012 رونمایی شد

تجربه سرگرمی‌با نخستین تلفن هوشمند سونی

نخستین تلفن هوشمند سونی و نیز نخستین گوشی از سری جدید Xperia NXT در نمایشگاه بین‌المللی CES 2012 لاس‌وگاس معرفی شد. همچنین در حاشیه این نمایشگاه سونی تغییر نام بخش تلفن همراه خود به «ارتباطات همراه سونی» را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۵۴۲۷۹

Xperia™ S با صفحه نمایش با وضوح بالا با کیفیت HD سونی تجربه نمایش خیره‌کننده‌ای را ارائه کرده و با پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی برای عملکرد سریع‌تر و یک دوربین 12 مگاپیکسلی می‌تواند تنها در مدت 5/1 ثانیه از حالت آماده به کار عکسبرداری کند. تلفن هوشمند جدید سونی امکان اتصال آسان با چندین صفحه نمایش را برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال به اشتراک گذاشتن و لذت بردن از محتوا روی صفحه نمایشی که بیشتر از همه متناسب با وضعیت آنان است، فراهم می‌آورد. خواه این صفحه نمایش متعلق به تلویزیون باشد یا تلفن هوشمند، لپ‌تاپ یا تبلت. مصرف‌کنندگان اکنون می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را از طریق شبکه سرگرمی‌های سونی با اتصال Xperia™ S خود از طریق HMDI به تلویزیون تماشا کرده یا به صورت بیسیم و تنها با یک‌بار لمس صفحه، تصاویر را به اشتراک بگذارند. Xperia™ S همچنین به تکنولوژی ارتباطات برد نزدیک (NFC)که کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای موجود روی گوشی خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از تعداد رو به افزایشی از برنامه‌های کاربردی و خدمات مبتنی بر NFC لذت ببرند، مجهز است. همچنین با داشتن گواهی پلی‌استیشن تجربه بازی‌های با کیفیت بالا برای تلفن‌های هوشمند و دسترسی به فروشگاه پلی‌استیشن را تضمین می‌کند.

Xperia™ S جلوه‌ای از «هویت نمادین»، رویکرد جدید طراحی که در سری جدید Xperia™ NXT تکرار خواهد شد و ظاهری ساده و مستحکم و در عین حال با قابلیت تمایز آنی را خلق می‌نماید، ارائه می‌دهد. عنصر شفاف به کار گرفته شده در پایین بدنه هاله‌ای را ایجاد کرده است که توسط آن صفحه نمایش جلوه بیشتری می‌یابد. بعلاوه، این عنصر شفاف تاثیر روشنایی‌بخش داشته و اجزای آنتن را یکپارچه می‌سازد. سبک رابط کاربری به منظور تطابق با طراحی مینی‌مالیستی سخت‌افزاری تغییر داده شده است. کاغذ دیواری صفحه اصلی به ویژگی زمینه متحرک که استفاده کاملی از ویژگی نمایش واقعی با وضوح بالا (HD) و قدرت پردازنده دو هسته‌ای می‌نماید، تجهیز شده است.

اما این دستاورد جدید سونی با معرفی 3 ابزار جانبی جدید برای بهسازی تجربه آندروید و آوردن محتوا به تلفن‌های هوشمند کاربران به شیوه‌ای کاملا نوین، تکمیل شده است.

تگ‌های Xperia™ SmartTags از جمله این لوازم است که با هر تلفن هوشمند مبتنی بر NFC، از جمله
Xperia™ S کار می‌کند. تنها کافی است تلفن هوشمند مجهز به NFC را به یک SmartTag که هم اندازه و هم‌شکل یک کوپن گرد است، تماس دهید تا یک پروفایل از پیش‌ذخیره شده مانند زنگ‌های هشدار از پیش‌ تعیین‌شده توسط تختخواب شما برای اسمارت تگ یا یک برنامه کاربردی GPS برای اسمارت تگ در خودروی شما راه‌اندازی شود. این پروفایل‌ها با سادگی قابلیت شخصی‌سازی برای منعکس ساختن هر سلیقه‌ای که داشته باشید و صرفه‌جویی در زمان و ارائه تجربه‌ای ساده‌تر برای مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. همچنین هدست استریوی بلوتوث برای تلفن‌های هوشمند آندروید ویژگی‌های عملکرد چندگانه بعلاوه صدای بی‌نظیر را ارائه می‌کند. روی صفحه نمایش هدست بی‌سیم هوشمند، کاربران حرفه‌ای می‌توانند پیام‌های خود را بخوانند، تماس‌های دریافتی را مشاهده کنند، به هشدارهای تقویم خود دسترسی داشته و از ویژگی‌های بسیار بیشتری نیز بهره‌مند شوند. با قطع ارتباط این هدست و گوشی، می‌توان از آن به عنوان یک پخش‌کننده MP3 و رادیو استفاده کرد. SmartWatch (ساعت هوشمند) نیز از دیگر لوازم کاربردی همراه با آخرین دستاورد سونی است که در واقع یک صفحه نمایش کوچک برای ارتباط با یک تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید از طریق بلوتوث است. با استفاده از آن کاربران می‌توانند به عنوان مثال بطور جداگانه به پیامک‌ها، به‌روزرسانی‌های شبکه‌های اجتماعی، مدیریت تماس‌ها و موسیقی دسترسی داشته باشند. این صفحه نمایش روی یک بند نصب‌شده و می‌تواند به عنوان یک ساعت مچی مورد استفاده قرار گیرد. برنامه‌های کاربردی که به کاربران اجازه می‌دهند تا تجربه SmartWatch خود را شخصی‌سازی کنند، روی آندروید مارکت در دسترس خواهند بود. Xperia™ S که از 3 ماهه نخست سال 2012 در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، مبتنی بر پلتفرم ویرایش 3/2 آندروید (نان زنجفیلی) بوده و در طی 3 ماهه دوم سال 2012 به پلتفرم ویرایش 4 آندروید (بستنی حصیری) ارتقا می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها