کواکبیان: صداوسیما مظهر آزادی است

حضور عماد افروغ، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم در برنامه پارک ملت، روز گذشته با انتقاد حمید رسایی نماینده تهران مواجه شد، اما مصطفی کواکبیان نماینده سمنان با قدردانی از این برنامه، صداوسیما را مظهر آزادی دانست.
کد خبر: ۴۵۲۸۰۸

به گزارش «جام‌جم»، حضور عماد افروغ در برنامه پارک‌ملت باعث شد که حمید رسایی نماینده تهران در تذکری شفاهی به هیات رئیسه مجلس با انتقاد از صداوسیما دعوت از برخی چهره‌ها را خوراک رسانه‌های غربی بداند.

اما مصطفی کواکبیان نماینده سمنان در دفاع از رسانه ملی در تذکری به هیات رئیسه تاکید کرد برنامه پارک ملت بسیارخوب است و نباید با این سخنان تعطیل شود. وی افزود: برخی دوستان علاقه ندارند که هیچ موضوعی در صداوسیما مطرح شود وگرنه این برنامه هیچ مشکلی ندارد و مشکل این است که اینها می‌خواهند هیچ صدای متفاوتی از آنها در صداوسیما طرح نشود. وی تاکید کرد: صداوسیما مظهر آزادی است و حرف‌هایی که در آن مطرح می‌شود، تنها باید در چارچوب و خط قرمزها باشد لذا معتقدم برنامه پارک ملت خوب است و نباید آن را تعطیل کرد. در ادامه شهاب‌الدین صدر که در غیاب رئیس مجلس اداره صحن علنی را برعهده داشت، از سازمان صداوسیما خواست که به برنامه‌های خود توجه بیشتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها