ماموران فرماندهی انتظامی لنجان اصفهان با دستگیری 2 قاچاقچی حرفه‌ای، یک قطعه مجسمه عتیقه متعلق به هزاره دوم پیش از میلاد را کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۴۵۲۶۲۲

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی فروغ‌نیا فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اعلام این خبر گفت: به دنبال خبری مبنی بر این‌که 2 قاچاقچی حرفه‌ای عتیقه‌جات در یکی از مناطق شهرستان مشغول به فعالیت هستند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم، تیم‌های محسوس و نامحسوسی از ماموران تشکیل و فعالیت این دو قاچاقچی تحت نظر قرار گرفت.این مقام مسوول تصریح کرد: نهایتا در فرصتی مناسب ماموران با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی ویژه این دو متهم به نام‌های سعادت و اسماعیل را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با بیان این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قطعه مجسمه عتیقه کشف و ضبط شد، گفت: طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی استان اصفهان این مجسمه متعلق به هزاره دوم پیش از میلاد است.سرهنگ فروغ‌نیا با بیان این‌که این مجسمه تحویل میراث فرهنگی استان شده، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها