فرهمند از قم: ای کاش مسوولان در مورد پایه حقوق کارگران شاغل در مشاغل سخت تجدیدنظر کنند. مگر می‌شود با 350 هزار تومان پایه حقوق زندگی کرد؟
کد خبر: ۴۵۲۱۵۷

یارانی از سقز: در حالی که در عصر تکنولوژی زندگی می‌کنیم، چرا باید برای دریافت یک گواهینامه رانندگی 70 روز در انتظار بود؟

حسینی از تهران: دوربین‌‌های کنترل طرح ترافیک در ابتدای خیابان حقوقی طوری قرار داده شده که روزانه بیش از هزاران خودرو از محلی که دوربین دیدی در آنجا ندارد گذشته و بعد از عبور از چند کوچه به قولی دوربین را دور می‌زنند و همین امر باعث آزار و اذیت ساکنان این کوچه‌ها شده است. از مسوولان سازمان ترافیک می‌خواهیم فکری در این زمینه کنند.

یاوری از صحنه: سرقت مسلحانه احشام و دیگر موارد سرقت در روستاهای اطراف شهرستان صحنه زیاد شده است. از مسوولان نیروی انتظامی درخواست رسیدگی داریم.

یک شهروند از بهبهان: برخی شبکه‌های صداوسیما در بهبهان دریافت نمی‌شود. چرا؟

خطیری از گلستان: مسوولان شهری به وضعیت جاده بندر ترکمن به آق‌قلا رسیدگی کنند.

جمع کثیری از شهروندان: چرا معوقات و مطالبات بازنشستگان پرداخت نمی‌شود؟

عظیمی از کرج: شهرداری منطقه 6 کرج فقط خیابان روبه‌روی شهرداری را آسفالت، نظافت و گلکاری می‌کند. پس چرا بقیه محلات را رسیدگی نمی‌کنند؟

فتاحی از اهواز: مسوولان وزارت مسکن در مورد گرانی اجاره‌بها و بالا بودن ودیعه مسکن چه اقداماتی انجام داده‌اند؟

یک شهروند از شوش دانیال: به علت از بن‌بست خارج شدن خیابان رجایی و یکطرفه شدن خیابان دانش در شوش دانیال، خودروهای عبوری با سرعت از این خیابان عبور می‌کنند و همین موضوع باعث برخی تصادفات و آسیب به ساکنان شده است. از مسوولان شهری می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

باقرانی از مشهد: قرار بود معوقه حقوق مهر سال 86 تا مهر سال 87 بازنشستگان فرهنگی را با حقوق آذرماه بپردازند ولی چنین نشد. مسوولان ذی‌ربط جوابگو باشند.

عظیمی از گنبد کاووس: از آموزشیاران نهضت سوادآموزی هستیم که 4 ماه است حقوق دریافت نکردیم. از مسوولان امر می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

جوابیه: در پی درج پیامی در 20 آذرماه با عنوان «مسوولان وزارت بهداشت به پدیده زیرمیزی در بیمارستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها مخصوصا قم رسیدگی کنند» روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال دورنگاری اعلام کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی وزارت متبوع و سازمان نظام پزشکی، اخذ مبالغ خارج از تعرفه توسط برخی پزشکان است که با توجه به غیرواقعی بودن تعرفه‌ها و عدم وصول بموقع هزینه اسناد تحویلی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر، مشکلاتی را پیش‌روی بیماران قرار داده است. معاونت درمان این دانشگاه با همکاری سازمان نظام پزشکی، سازمان‌های بیمه‌گر و نماینده استانداری سعی کرده تا طبق ضوابط و با در نظر گرفتن منافع تمامی طرف‌ها نسبت به اصلاح تعرفه در بخش خصوصی اقدام و با نظارت مستمر مراتب را کنترل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها