حمایت امروز تماشاگران پرسپولیس نقش مهمی در کسب نتیجه تیمشان خواهد داشت

شاهین پرِ پرواز پرسپولیس در لیگ می‌شود؟

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که همه نگاه‌ها به ورزشگاه آزادی است؛ جایی که مصطفی دنیزلی امیدوار است به لطف حمایت تماشاگران سرخ بتواند با غلبه بر شاهین، نخستین پیروزی‌اش را با پرسپولیس جشن بگیرد.
کد خبر: ۴۵۱۶۰۸

سرمربی جدید پرسپولیس در هفته هجدهم و در نخستین حضور خود روی نیمکت سرخپوشان، شکست تلخ 2 بر صفر مقابل ملوان میزبان را تجربه کرد تا بیشتر به عمق ضعف‌های تیمش پی ببرد؛ شکستی که پرسپولیس را به رده یازدهم جدول رهنمون کرد تا دنیزلی مربی مورد علاقه تماشاگران پرسپولیس اعلام کند که برای متحول کردن تیم به 5- 4 هفته کار نیاز دارد. گرچه به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس این مهلت را به سرمربی جدید تیمشان خواهند داد؛ اما آنها بویژه امروز و در نخستین حضور دوباره دنیزلی در ورزشگاه آزادی چیزی جز پیروزی نمی‌خواهند. از سوی دیگر خود دنیزلی هم این فرصت را دارد تا با بهره‌گیری از حمایت تماشاگران یک برد دلچسب و ارزشمند را مقابل تیم سختکوش و جنگنده فیروز کریمی کسب کند. 3 امتیازی که می‌تواند به منزله سکوی پرتاب سرخ‌پوشان در لیگ باشد.

دنیزلی: تماشاگران را با پرسپولیس آشتی می‌دهم

مصطفی دنیزلی دیروز در نشست خبری بازی با شاهین بوشهر، با بیان این‌که مجبوریم در اسرع وقت به سطح بالای فوتبال برسیم، گفت: چون عادت داریم مقابل ۵۰ یا ۶۰ هزار نفر بازی کنیم، به همین خاطر مجبور هستیم طرفداران را به ورزشگاه برگردانیم. این بازی برای ما حائز اهمیت اسـت، چرا که به لحاظ روانی در تیم ما تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر این‌که برطرف کردن مشکل روحی پرسپولیس کار سختی نیست، افزود: اولویت من این است که تیم را از لحاظ بدنی به جایگاه بالا برسانم چون هر چقدر مشکلات بدنی کمتر شود مشکل روحی نیز پایین می‌آید. ما اندک اندک به توازن می‌رسیم و برای همین شبانه‌روز کار می‌کنم. حتی برای این‌که تمرکزم روی این کار بیشتر شود همسرم به استانبول رفت تا بیشتر تمرکز داشته باشم. از همه می‌خواهم پا به پای من پیش بیایند و البته آنها مجبور هستند که این کار را انجام دهند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به روند آماده‌سازی تیمش گفت: برای برنده شدن در فوتبال تنها شرایط بدنی کافی نیست. همه چیز باید در کنار یکدیگر قرارگیرد. هر بازیکنی نتواند به شرایط جسمانی مورد نظر من برسد در ترکیب تیم جایی نخواهد داشت.

دنیزلی در پاسخ به این سوال که برای حل مشکل خط دفاعی پرسپولیس چه تدابیری اندیشیده است، گفت: اول باید از ساده گل خوردن جلوگیری کنیم. این فقط دفاع نیست که گل می‌خورد، همه تیم است که گل دریافت می‌کند. کار دفاعی و هجومی به هم ارتباط دارد و برای رسیدن به موفقیت باید همه چیز در کنار هم قرار گیرد.

مصاف نفسگیر سپاهان و صبا

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم‌های بالای جدولی سپاهان و صبا در حالی در فولادشهر اصفهان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که هر دو تیم هفته سخت و دیدارهای سنگینی را پشت سر گذاشته‌اند.

از یک طرف سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال صدرنشین به تساوی یک بر یک رضایت داد و از طرف دیگر صبا در دیداری پر افت و خیز مقابل تراکتورسازی به تساوی 2 بر 2 رسید. به این ترتیب دیدار امروز هم برای 2 تیمی که حداقل هدف آنها کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیاست از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و پیروزی هر یک می‌تواند روزهای خوبی را برای آنها نوید دهد. باید دید شاگردان 30 امتیازی عبدالله ویسی در تیم صبا موفق خواهند بود یا شاگردان کرانچار در سپاهان 31 امتیازی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها