رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی کشور از 24 بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۶۳۸

 با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از 24 بهمن، گفت: ثبت‌نام داوطلبان این آزمون تا 12 اسفند ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir  انجام می‌شود.

وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام در این آزمون، اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان رشته‌های پیراپزشکی قبل از گذراندن طرح فقط یکبار می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

وی افزود: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های علوم پزشکی که تاکنون معدل گواهی نامه و یا دانشنامه خود را به صورت رسمی دریافت نکرده‌اند، باید با همراه داشتن فرم شماره 2 ثبت‌نام از اول بهمن ماه تا 24 اسفند ماه به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه و نسبت به ارسال اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص نحوه ثبت‌نام داوطلبان مشمول استفاده از سهمیه دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان، گفت: این دسته از داوطلبان در ابتدا باید در مهلت مذکور ثبت‌نام کنند و سپس از 15 تیر ماه تا 25 مرداد ماه سال آینده برای معرفی توسط دانشگاه به منظور استفاده از آیین‌نامه مربوطه مراجعه کنند تا دانشگاه مدنظر نسبت به معرفی آنها تا 30 مرداد ماه آنها اقدام کنند.

سراجی در خاتمه از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی در اواخر خرداد ماه یا اوایل تیر ماه خبر داد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها