حاشیه خبر

خلعت ایرانی، عصای دست مارادونا

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از سال‌ها عضویت در تیم ذوب‌آهن راهی تیم الغرافه قطر شده بود تا فصلی تازه را در زندگی فوتبالی اش تجربه کند، اکنون شاگرد دیه‌گو مارادونای معروف در تیم الوصل امارات شده است.
کد خبر: ۴۵۰۵۰۰

این مهاجم تکنیکی و سرعتی فوتبال ایران در شرایطی در نیمه راه سر از تیم الوصل امارات درآورد که قدرش به هر دلیلی در تیم قطری دانسته نشد تا مسوولان الغرافه بعد از توافق و جذب فرهاد مجیدی، خلعتبری را در لیست فروش و مازاد خود قرار دهند. هر چند این مساله هم نمی‌توانست کوچک‌ترین شک و شبهه‌ای در توانایی‌های فنی این بازیکن شمالی فوتبال ایران ایجاد کند و برای همین نیز تیم‌های پرسپولیس و استقلال سفت و سخت در جهت جذبش برآمدند، ‌اما خودش چراغ سبزی در این زمینه نشان نداد تا اعلام کند که ترجیح می‌دهد در این فصل فوتبالش را در یکی از تیم‌های عربی ادامه دهد. به همین دلیل، تیم الوصل که در این فصل و تحت هدایت دیه‌گو مارادونای معروف نتوانسته است به نتایج لازم دست یافته و پاسخگوی انتظارات هوادارانش باشد، فوری در جهت جلب نظر مسوولان الغرافه برای جذب خلعتبری اقدام کرد و خیلی زود طرفین به توافق رسیدند.

تیم فوتبال الوصل امارات که همین چند روز پیش با نتیجه 2ـ1 مغلوب تیم الوحده شد تا در لیگ 12 تیمی این کشور با 12 امتیاز رده ششم جدول را به خود اختصاص دهد، هنوز نتوانسته است از خرید مارادونای بزرگ به اهداف خود در زمینه فوتبالی دست یابد. هر چند به لحاظ کارهای تجاری و تبلیغی مسوولان الوصل با جذب پر سر وصدای مارادونا، مطمئنا به اهداف خود رسیده‌اند.

البته کاسه صبر عرب‌ها گنجایش زیادی ندارد و به طور طبیعی اگر مارادونا نتواند به سرعت تغییر و تحولات مثبتی را تیم الوصل بوجود آورد،‌ عذر وی نیز بعد از چند صباح خواسته خواهد شد و برای همین این آرژانتینی مغرور، سخت به دنبال آن است تا با جذب چند ستاره، ‌تیمش را از وضعیت فعلی خارج کند. به همین دلیل، مارادونا به دنبال شکست هفته اخیر تیمش از الوحده خونش به جوش آمد و اعلام کرد تیمش به نوعی بابانوئل شده و به حریفان هدیه (امتیاز) می‌دهد که او به‌شدت از آن متنفر است.

مارادونا که در همان مصاحبه اعلام کرده بود به دنبال تقویت تیمش با جذب نفراتی چون کارلوس ته وز مهاجم آرژانتینی و دیه‌گو فورلان مهاجم اروگوئه‌ای است،‌ حالا به عنوان اولین خرید ژانویه تیمش، موفق به جذب محمدرضا خلعتبری شده است تا با این مهاجم سرعتی و تکنیکی،‌ به خط حمله تیمش سر و سامان دهد. هر چند با توجه به مشتریان اروپایی ته وز و از جمله تیم آ ث میلان ایتالیا، بسیار بعید به نظر می‌رسد که او به درخواست مارادونا، پاسخ مثبت دهد، اما یقینا خلعت ایرانی الوصل، می‌تواند عصای دست مارادونا باشد.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها