مجموعه داستانی «آپارتمان‌نشین‌ها» در 50 قسمت 35 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محمد جعفری و کارگردانی قدیر باقری در صداوسیمای مرکز گیلان تهیه و تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۴۸۱۵۰

جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان این‌که این سریال در قالب طنز اجتماعی ساخته می‌شود، گفت: در این سریال بسیاری از مشکلات آپارتمان‌نشین‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: این اولین سریالی است که در استان گیلان با موضوع آپارتمان‌نشینی ساخته می‌شود. داستان‌های این سریال بین 5 خانواده متفاوت اتفاق می‌افتد و هر بار ماجرای تازه‌ای پیش می‌آید.

وی با اشاره به این‌که پیش‌تولید این مجموعه از مهرماه سال گذشته آغاز و تا بهمن ماه ادامه داشت، تصریح کرد: از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا شهریور ماه امسال تصویربرداری این سریال طول کشید.

جعفری افزود: پس از پایان تصویربرداری مراحل تدوین، صداگذاری و موسیقی به مدت 3 ماه به طول انجامید و در حال حاضر این مجموعه آماده پخش است.

وی ادامه داد: در این سریال 40 بازیگر اصلی، 50 بازیگر مهمان و 80 هنرور بومی به ایفای نقش پرداختند.

جعفری استفاده از مناظر بکر و زیبای استان گیلان را از دیگر ویژگی‌های این سریال برشمرد و گفت: این سریال در 15 لوکیشن داخلی و خارجی در سطح استان گیلان تصویربرداری شده است.

در این سریال محمدعلی شاه نجفی، رضا عباسی، مسعود پورخالقی، اسماعیل حاجتی، مهری مخبری، مرضیه بردبار، مانا پاک سرشت، غزل نعیمی، زینب شعبانی، سارا باقری و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها