در حالی که نارضایتی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از نحوه خدمات‌دهی به بیماران در برخی مراکز و بیمارستان‌های ملکی یا طرف قرارداد با تامین اجتماعی همچنان به قوت خود باقی است، دبیرکمیته نظام نوین ارائه خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی از ساماندهی وضعیت درمان بیمه‌شدگان این سازمان خبر داد و گفت: اجرای این برنامه باعث حفظ و ارتقای سلامت بیمه‌شدگان خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۷۱۱۳

به گزارش مهر، دکتر شهرام غفاری افزود: «پزشک امین» در این برنامه پزشکی عمومی است که توسط بیمه‌شده انتخاب می‌شود و می‌تواند از پزشکان شاغل در مراکز ملکی تأمین‌اجتماعی یا از پزشکان طرف قرارداد این سازمان انتخاب شود.

به گفته وی، پزشک امین با پیگیری درمانی بیمه‌شدگان و ارجاع صحیح بیماران به پزشکان متخصص، سبب کاهش سردرگمی بیماران می‌شود و امر تشخیص و درمان را تسهیل می‌کند.

وی تشکیل پرونده سلامت و حفظ سوابق تشخیصی و درمانی بیماران را از مهم‌ترین مزایای برنامه نظام نوین ارائه خدمات درمانی بیان کرد و گفت: این امر، فواید بسیاری برای بیمه‌شدگان و نظام سلامت کشور خواهد داشت. غفاری هزینه ویزیت پزشکان عمومی و متخصص در این برنامه را رایگان اعلام کرد و افزود: فرانشیز بستری بیمه‌شدگان در مراکز طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی که درحال‌حاضر 10درصد است به 5 درصد کاهش پیدا می‌کند و این رقم برای بیماران سالمند و افراد بالای 60 سال رایگان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها