مادری که به خاطر مشکل مالی، دختر 20 روزه‌اش را در یکی از محله‌های مشهد رها کرده بود، پس از جستجوی فراوان بار دیگر فرزندش را پیدا کرد.
کد خبر: ۴۴۶۴۷۹

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش مردی با مراجعه به کلانتری نواب مشهد، نوزاد دختری را که در خیابان پیدا کرده بود، به ماموران تحویل داد تا والدینش را پیدا کنند.

مرد جوان به پلیس گفت: درخیابان وحدت منتظر تاکسی بودم که صدای گریه نوزادی را شنیدم.

وی افزود: به جستجوی اطرافم پرداختم تا این که میان شمشادها ساکی را پیدا کردم که نوزاد دختری درون آن قرار داشت. گمان می‌برم والدینش او را سر راه گذاشته‌اند.

با تحویل نوزاد به شیرخوارگاه، جستجو برای یافتن والدین او آغاز شد.در این فاصله، زن جوانی با حضور در کلانتری نواب، خود را مادر نوزاد رها شده، معرفی کرد.

مادر از رها کردن نوزادش گفت

این زن به پلیس گفت: دخترم 20 روز پیش به دنیا آمد، به خاطر مشکل مالی نمی‌توانستم از او نگهداری کنم. بنابراین با تمام علاقه‌ای که به دخترم داشتم، او را درون ساکی گذاشته و میان شمشادها رها کردم تا شاید خانواده‌ای او را پیدا و فرزندم زندگی خوب و راحتی داشته باشد.

وی اضافه کرد: یک روز پس از رها کردن دخترم، نگرانش شدم و به محلی که او را رها کرده بودم رفتم، فرزندم را پیدا نکردم. عصر همان روز دوباره به همان محل رفتم و از طریق یکی از مغازه‌داران متوجه شدم مردی، کودکم را یافته و به پلیس تحویل داده است.زن جوان یادآور شد: دوری از فرزندم مرا دیوانه کرده است و دیگر حاضر نیستم به خاطر تنگدستی، از او جدا شوم.در ادامه تحقیقات وقتی ماموران متوجه شدند گفته‌های این زن صحت دارد و او مادر واقعی کودک است، نوزاد دختر را از شیرخوارگاه تحویل گرفته و در اختیار مادرش قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها