کارشناسان در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

آمریکا در مقابل اراده ملت ایران زانو می‌زند

کارشناسان با اشاره به ناکامی‌های اطلاعاتی آمریکا در ایران، تاکید کردند که این شکست ها غیرقابل جبران بوده و واشنگتن مجبور است از سیاست های خصمانه خود علیه تهران دست برداشته و در مقابل اراده ملت ایران زانو بزند. کارشناسان تاکید کردند که برای مقابله با دشمن، وحدت، همدلی و انسجام درونی ضروری است، به خصوص در انتخابات پیش‌رو باید به این امر مهم توجه ویژه داشت.
کد خبر: ۴۴۶۳۸۸

وحدت عامل پیروزی ملت

حمیدرضا فولادگر امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا در ایران و همچنین دستگیری جاسوس سیا، گفت: به زمین نشاندن پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا و دستگیری جاسوس سیا در ایران، شکستی سنگین برای آمریکا و موفقیتی بزرگ برای ما محسوب می شود.

وی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران و تلاش برای صدور قطعنامه های متعدد علیه کشورمان در سازمان ملل افزود: همه این اقدامات نشان می دهد که آمریکا تمام تلاش خود را برای مقابله با ایران به کار گرفته اما خوشبختانه با عنایت خداوند و تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی هر روز شاهد شکست آمریکا هستیم.

نماینده اصفهان با بیان اینکه نباید دشمن را دستکم گرفت، تصریح کرد:برای مقابله با دشمن؛ وحدت، همدلی و انسجام درونی ضروری است به خصوص در انتخابات آینده باید به این امر مهم توجه ویژه داشت.

فولادگر تاکید کرد: امریکا باید از سیاست های خصمانه خود علیه ایران دست برداشته، به حقوق ملت ها احترام گذاشته و در سیاست های خود تجدید نظر کند.

 دستگیری جاسوس آمریکایی نشانه اقتدار ایران

عضو فراکسیون اقلیت مجلس گفت: دستگیری جاسوس آمریکایی نشانه اقتدار ایران است.

قدرت الله علیخانی با اشاره به دستگیری جاسوس آمریکایی در ایران و همچنین در اختیار گرفتن هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا، گفت: همه اینها نشان از توانمندی، اقتدار و هوشیاری دستگاه های امنیتی ایران است.

نماینده قزوین با تقدیر و تشکر از نیروهای امنیتی کشورمان، گفت: آمریکا مجبور خواهد شد که از سیاست های خصمانه خود علیه ایران دست بردارد.

دوران سلطه آمریکا به پایان رسید

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ‌دوران هژمونی و سلطه آمریکا به پایان رسید و کاخ سفید باید تلاش کند تا نفرت علیه خود را با واقع گرایی کم کند نه زورآزمایی.

نماینده شاهرود در مجلس با اشاره به دستگیری جاسوس آمریکایی در ایران و همچنین در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی این کشور توسط نیروهای مسلح کشورمان، تصریح کرد: همه اینها نشانه اوج اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

" برغم توطئه های آمریکا علیه ایران، این توان در ما وجود دارد که با غرب مقابله کنیم."

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: شکست اطلاعاتی آمریکا در ایران نشانه ضعف این کشور است چرا که آنها مدعی امپراطوری امنیت و اطلاعات هستند اما جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد ضربه پذیری آنها زیاد است.

تیزبینی نیروهای امنیتی ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنچه باعث شکست های آمریکا در ایران می شود اقتدار و چشمان تیزبین نیروهای امنیتی کشورمان است.

محمد کرمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به شکست های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در خاک جمهوری اسلامی ایران افزود: موفقیت نیروهای اطلاعاتی را باید به سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک گفت. چرا که آنها بار دیگر اقتدار و اشراف اطلاعاتی خود را به رخ جهانیان و آمریکا مدعی کشیدند.

"‌در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا و همچنین دستگیری جاسوس آنها در ایران از یک طرف نشانه دخالت آمریکا در امور داخلی کشورها به خصوص ایران است و از طرف دیگر پیامدهای منفی برای آنها به همراه دارد."

نماینده کرمانشاه در مجلس تاکید کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران به خوبی اقدامات خصمانه آمریکا و انگلستان را در منطقه زیر نظر دارند و این موفقیت های ایران ضعف آمریکایی ها را نمایان تر کرد.

کرمی راد تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به خاطر این اقدامات خصمانه باید از آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرده و پیگیر حقوق خود باشد.

عذرخواهی آمریکا از ایران 

نماینده سراوان با اشاره به دخالت های آمریکا در امور داخلی کشورمان،گفت: آمریکا باید از ملت ایران عذرخواهی کند.

عبدالعزیز جمشیدزهی  با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اطلاعاتی و امنیتی، علوم و دانش هسته ای پیشرفت های خوبی داشته است،افزود: دشمنان ما به خصوص آمریکا از این پیشرفت ها در هراس هستند و به همین دلیل دائم در حال توطئه علیه ایران می باشند.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از تروریست ها، گفت: آمریکا عامل ناامنی در بسیاری از کشورها به خصوص همسایه های ایران است و در واقع این کشور سرمنشا فتنه در جهان است.

نماینده سراوان تاکید کرد: دستگیری جاسوس آمریکایی و شکست اطلاعاتی آمریکا در جمهوری اسلامی به آنها ثابت کرد که ایران کشوری مقتدر بوده و در برابر توطئه های آنها مقاومت خواهد کرد.

وی گفت: ما مطمئن هستیم که ایران به مرحله ای خواهد رسید تا دانش خود در زمینه تجهیزات هسته ای، نظامی و علوم مختلف را صادر کند.

اشراف ایران بر تحرکات دشمن

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحرکات و اقدامات دشمن کاملا در کنترل نیروهای ایران است.

حسین ابراهیمی رورز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به دستگیری جاسوس آمریکایی و همچنین در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح کشورمان، افزود: اینها نشان دهنده اقتدار ایران در عرصه اطلاعاتی و  امنیتی است.

وی اظهار داشت: در اختیار گرفتن هواپیمای پیشرفته فوق مدرن آمریکایی جز از طریق اشراف ماهواره ای ایران امکان پذیر نبود و در واقع نیروهای مسلح ایران با این اقدام خود اثبات کردند که در زمینه جنگ سایبری و ماهواره ای موفقیت های  شایسته ای کسب کرده اند.

نماینده بیرجند در مجلس تاکید کرد: پس از در اختیار گرفتن این هواپیما، آمریکایی ها اذعان کردند که نیروهای مسلح ایران قادر هستند سیستم های نظامی آنها را بهم بزنند.

ابراهیمی افزود: در داخل ایران نیز هر جاسوسی بخواهد تحرکی داشته باشد بلافاصله دستگیر می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خصمانه آمریکا به طور جدی علیه ایران ادامه دارد، تاکید کرد: آمریکا نمی خواهد از توطئه های خود دست بردارد اما باید بداند که ملت ایران در برابر همه توطئه ها مقاومت خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر شاهد شکست های پی درپی غربی ها در منطقه هستیم و ملت ایران با هوشیاری خود دشمنان را ناکام خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها