متهمان با شلیک گلوله، یک دختر جوان را کشتند

مهمان‌های ناخوانده مرتکب جنایت شدند

4 مرد جوان که بدون اجازه وارد یک مهمانی خانوادگی در عنبرآباد کرمان شده و به قصد انتقام از صاحبخانه، مسلحانه به آنها حمله کرده و مرگ یک دختر جوان را رقم زده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۴۵۷۷۷

به گزارش جام‌جم، شامگاه 22 آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان عنبرآباد کرمان تماس گرفت و اطلاع داد 4 مرد که 2 نفر از آنها مسلح بوده‌اند به زور وارد یک مهمانی خانوادگی شده و پس از ایجاد رعب و وحشت به طرف مهمان‌ها شلیک و 3 زن را زخمی کرده‌اند.

ماموران با عزیمت به محل حادثه،موضوع را به بازپرس کشیک دادسرا گزارش و 3 زن زخمی را به بیمارستان منتقل کردند که یکی از مجروحان بر اثر شدت خونریزی فوت کرد.

ردپای 4 پسر همسایه در جنایت

در این مرحله تحقیق از شاهدان حادثه آغاز و معلوم شد شب حادثه 4 نفر از پسران همسایه بدون اطلاع صاحبخانه وارد خانه‌اش شده و مراسم خواستگاری دختر خانواده را به هم زده‌اند.

در همین موقع میان آنها درگیری به وجود آمده و پسران همسایه پس از شکستن شیشه خودروی چند نفر از مهمان‌ها و زدو خورد، فرار کرده‌اند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، ساعاتی بعد همان 4 پسر مزاحم که دو نفر از آنها سلاح به دست داشته‌اند، به قصد انتقام‌گیری از صاحبخانه و مهمان‌ها، به زور وارد حیاط منزل آنها شده و تیراندازی کرده‌اند.

با صدای شلیک گلوله‌ها، ساکنان خانه سراسیمه بیرون آمده‌اند که در همین موقع گلوله به 3 نفر از زنان مهمان اصابت کرده و مهاجمان مسلح نیز سراسیمه متواری شده‌اند.

فرار متهمان

با اطلاعات به دست آمده از شاهدان حادثه، هویت متهمان فراری مشخص شد و ماموران با هماهنگی قضایی عازم منازل آنها شدند و در گفت‌وگو با خانواده‌هایشان معلوم شد آنها از درگیری و تیراندازی فرزندانشان اطلاعی ندارند.

به این ترتیب، جستجو‌ها برای دستگیری مهاجمان مسلح فراری ادامه یافت تا این که چند روز پیش آنها در یکی از روستا‌های عنبرآباد کرمان دستگیر شدند.

اعتراف متهمان

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفتند شب حادثه وقتی مرد همسایه متوجه حضور آنها به عنوان مهمان ناخوانده در خانه‌اش شده بود، همراه مهمان‌ها با هم درگیر شدند و متهمان نیز پس از این درگیری برای ایجاد رعب و وحشت به آنها و مهمان‌هایشان تیراندازی کرده‌اند. آنها چند روز پس از حادثه متوجه مرگ یکی از زنان مهمان و زخمی شدن 2 نفر دیگر شده‌اند.

بنابراین گزارش،متهمان با قرار قانونی روانه زندان شده اند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها