عصر ایران نوشت: وزیر دفاع رژیم اسرائیل به صراحت دخالت این رژیم در انفجار اخیر پادگان سپاه را رد کرد.ایهود باراک در مصاحبه با شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوالی درباره این‌که آیا انفجار اخیر در پادگان سپاه در غرب تهران نشان‌دهنده آغاز جنگ علیه ایران با استفاده از عملیات‌های خرابکارانه است یا خیر ، گفت: چنین اعتقادی ندارم. پاسخم به این سوال، خیر است.با این حال باراک این موضوع که رژیم اسرائیل و کشورهای غربی به دنبال تاخیر در فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم ایران از طریق فعالیت‌های خرابکارانه هستند را نه رد و نه تایید کرد.
کد خبر: ۴۴۴۵۶۶

درخواست مشائی از قوه قضاییه برای ‌جلب ارضی و حدادیان

وکیل رئیس دفتر رئیس‌جمهور از دستگاه قضایی خواست تا در صورت استنکاف دو نفر از مداحان از حضور در دادسرا، برای آنها حکم جلب صادر کند.

به گزارش فارس، سیدعلی‌اصغر حسینی وکیل اسفندیار رحیم‌مشائی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در این باره گفت: منصور ارضی و سعید حدادیان چندی پیش برای چندمین بار به دادسرا احضار شدند. دادسرا این دو مداح را به صورت تلفنی احضار کرده تا هر گاه تمایل و فرصت داشتند، به دادسرا بروند اما به دلیل عدم مراجعه آنها، این پرونده هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته است.وکیل ‌مشائی با بیان این‌که طبق قانون اگر متهمی بدون عذر موجه از حضور در مرجع قضایی خودداری کند،‌ مقام قضایی باید ضمن دستور جلب و تفهیم اتهام قرار متناسب را برای وی صادر کند، خاطرنشان کرد: صدور حکم جلب برای حاج‌منصور ارضی و سعید حدادیان را پس از دهه اول محرم و برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان پیگیری می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها