معاون صدای رسانه ملی:

شبکه‌های نمایش و آوا افزایش جهشی مخاطب داشته‌اند

مراسم تجلیل از برنامه‌سازان ویژه دفاع مقدس رادیو با حضور محمدحسین صوفی،‌ معاون صدای رسانه ملی برگزار شد. صوفی در این مراسم با بیان این‌که خوشبختانه رادیو دوران پرفروغ خودش را طی می​کند، اظهار کرد:‌ آخرین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد اکثر شبکه‌های ما نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش مخاطب داشته‌اند و برخی شبکه‌ها همچون آوا و نمایش با افزایش جهشی مواجه بوده‌اند. این نکته را باید در نظر داشته باشیم که در یک رسانه افزایش مخاطب به صورت قطره‌ای اتفاق می‌افتد، اما متاسفانه ریزش مخاطب یکدفعه انجام می‌شود.به گفته معاون صدای رسانه ملی، این افزایش مخاطب با تکیه بر محورهای برنامه‌ریزی، نظارت و رفاقت خانواده بزرگ رادیو صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۴۳۴۱۰

وی از برنامه‌سازان درخواست کرد اگر در برنامه‌ای ناخواسته اشتباهی رخ داد، عواملش جسارت عذرخواهی را داشته باشند. صوفی در این باره گفت:‌ هر کس که این جسارت را ندارد، می‌تواند از طرف معاونت صدا از مردم عذرخواهی کند. در حال حاضر بخش خبری 30/20 اشتباهات برنامه‌های رادیو و تلویزیون را گوشزد می‌کند که اتفاق بسیار خوبی است. این کار ایجاد جذابیت کرده است و مردم هم وقتی ببینند یک رسانه دارد از خودش انتقاد می‌کند به آن رسانه اعتماد پیدا می‌کنند. صوفی با اعلام این خبر که میانگین زمان گوش کردن به رادیو در کشور ما از یک ساعت به 2 ساعت رسیده است، تاکید کرد:‌ در شرایطی که رسانه‌های زیادی ایجاد شده و روزنامه‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی می‌توانند رقیب رادیو باشند، خوشبختانه مخاطبان رادیو بیشتر شده است. البته نقطه مطلوب و ایده‌آل ما زمان 4 ساعت است.

معاون صدا با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو در ماه محرم گفت:‌ برنامه‌های عاشورایی ما از ظهر روز جمعه شروع شده است و در روزهای 7 تا 12 محرم به اوج خود می‌رسد. برای این مدت برنامه‌هایی را در نظر گرفته ایم که شور حسینی و شعور مردم را افزایش دهد و توقع داریم که نوحه‌های پخش شده از رادیو سنجیده، سنگین و آرام باشد و از پخش نوحه‌هایی که در شأن رادیو نیست، خودداری شود.در پایان این مراسم از عوامل برنامه‌های پیدا و پنهان (رادیو گفت‌وگو)، آسمان،‌ قطره،‌ دریا (البرز) فاتحان عشق و حمله در ساعت سین (ایرانصدا)، مشق‌های بارانی (تهران)،‌ عکس‌ها سخن می‌گویند (سلامت)، فصل اقتدار (ایران) و روایت پایداری (معارف) تقدیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها